Magyarországon a megújult BMW Z4
A vérfrissítésen átesett bajor roadster minimum 16,5 millió forint ellenében állítható be a garázsunkba.
A vérfrissítésen átesett bajor roadster minimum 16,5 millió forint ellenében állítható be a garázsunkba.
Az egyedi külsejű Golf 2 literes motorja bőven több mint 500 lóerős teljesítményt ad le.
A zuffenhauseni gyártó legfrissebb újdonsága a 70-es évekre pillant vissza.
A kifutó C-Klasse legsportosabb csúcsmodelljének motorjában találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Nemcsak az 50-es években, hanem még ma is tiszteletet parancsol a 300 SL 260 km/h végsebessége.
Íme a megoldás arra az esetre, ha valaki esetleg kevesli az AMG G63 585 lóerős teljesítményét.
2018-hoz képest megfeleződött a nyelvvizsgázók száma, a nyelviskolák pedig úgy fest, a rezsiárak miatt jelentősen árat kell emeljenek.
A nyitható tetejű fekete sportkocsival eddig alig több mint ezer kilométert tettek csak meg.
Meghajtottuk az elsőtől az utolsó csavarig teljesen új X1-et, a bajor gyártó legkisebb SUV-ját, mely néhány centiméter híján már akkora, mint az első X3-as. És nemcsak benzines, dízel, valamint plugin hibrid, hanem tisztán elektromos verzióban is támad.
A zuffenhauseni gyártó legfrissebb sportkocsija hétfokozatú kéziváltóval és csökkentett tömeggel támad.
A csökkentett teljesítményű és aksikapacitású legújabb i4-es egy feltöltéssel mintegy 478 kilométert képes megtenni.
Az X1 lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású kivitele egy feltöltéssel mintegy 440 kilométert képes megtenni.
Az emelt teljesítményű 5 hengeres motorral szerelt különleges RS3-ból nem túl sok fog készülni.
A Volkswagen tovább javított népszerű kompakt modelljének biztonságán.
Az EQE SUV legerősebb kivitele bőven kevesebb, mint 4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A közel 300 km/h végsebességű különleges Opelben egy erőhiányban abszolút nem szenvedő biturbó 6 hengeres motor rejtőzik.
Az optimalizációnak köszönhetően akár közel 15 százalékkal nagyobb távolság tehető meg a sportos elektromos autóval, mint korábban.
Ilyen az, amikor az AMG valaha készült legerősebb biturbó V8-as motorja nagyon kevés a győzelemhez.
Hamarosan érkezik az immár 6 éves múltra visszatekintő aktuális E-Klasse utódja, melynek puttonyos változata a gyártó utolsó kombija lehet.
A bajor gyártó elérkezettnek látta az időt, hogy felvarrja kompakt roadsterének ráncait.