Látványos ültetést kapott a valaha készült legerősebb VW Golf
A tuningszett révén nemcsak látványosabbá, hanem sportosabb viselkedésűvé is vált a Golf R.
A tuningszett révén nemcsak látványosabbá, hanem sportosabb viselkedésűvé is vált a Golf R.
Az ABT az immár öt évtizedes múltra visszatekintő Audi 80 előtt tiszteleg.
A német gyártó egy limitált szériás és olcsónak messze nem mondható egyedi 911-es terepjáróval rukkolt elő.
A Q8 e-tron és a Q8 Sportback e-tron vonultatja fel először az ingolstadti márka megújult emblémáját.
A zuffenhauseniek legújabb elektromos modellje szinte ugyanúgy gyorsul, mint egy Forma–1-es autó. Beültünk a Porsche GT4 e-Performance-ba, mely németes alapossággal préselte ki belőlünk a levegőt. Az utolsó szusszig.
A csúcskategóriás 911-es remek boxermotorjában sikerült még találni 245 eddig szunnyadó lóerőt.
A vadonatúj iX1-nek az akkumulátora is helyben, Regensburgban készül.
Immár Magyarországon is elérhető az új 7-es sorozat közel 600 lóerős plugin hibrid zászlóshajó modellje.
A volt Forma-1-es pilóta egykori sportkocsija mentes minden polgárpukkasztó hivalkodástól.
Ki mondta, hogy a Volkswagen zöld rendszámos változatban is kapható dobozos modelljét ne lehetne tuningolni?
Minden jel arra mutat, hogy már nem kell sokat várnunk a felfrissített X5 hivatalos leleplepzésére.
Megérkeztek az első hivatalos gyári felvételek a négykarikás gyártó villanymotoros újdonságairól.
Bár az esetek 99 százalékéban nem hagyja majd el az aszfaltozott utakat, az elődjénél nagyobb és sokkal modernebb új GLC-t többek közt a kihívást jelentő útviszonyokra is alaposan felkészítették. Kipróbáltuk a légrugós és összkerekes újdonságot.
Az emelt felfüggesztésű különleges modellel meghódították a világ legmagasabb vulkánját.
A 718 Boxster és a 718 Cayman mostantól különleges Style Edition kivitelben is elérhető.
Beárazták a 2-es kupé legsportosabb kivitelét, a 460 lóerős új M2-t.
843 hibrid lóerő a valaha készült legnagyobb teljesítményű Mercedes-AMG-ben, melynek BMW kihívója elektromos rásegítés nélküli 625 teljesen őszinte lóerőt szabadít rá az aszfaltra. GT 63 S E Performance vs. M8 Competition Gran Coupé – a nagy összecsapás.
A múlt ködös homályába vesznek azok az idők, amikor még 6 millió forint alatt lehetett itthon új 8-as Golfot kapni.
A látványos külsőt és feszes futóművet kapott újdonság fejlett plugin hibrid hajtáslánccal rendelkezik.
A bőven 800 lóerő feletti SUV-nak kevés igazi riválisa lehet a sebességkorlátozás nélküli német autópálya-szakaszokon.