70 millió forint felett nyit Magyarországon a BMW szupererős zöld rendszámos SUV-ja
Immár itthon is rendelhető az M GmbH első plugin hibrid modellje, a 653 lóerővel startoló, alapáron világító vesés XM.
Immár itthon is rendelhető az M GmbH első plugin hibrid modellje, a 653 lóerővel startoló, alapáron világító vesés XM.
Megérkezett az aktuális Astra eddigi legsportosabb kivitele, a plugin hibrid hajtásláncú GSe.
Az első körben elérhető tisztán elektromos i7-es után megérkeztek a konzervatívabb hajtásláncú kivitelek is.
A bajor gyártó új SUV-ja az első plugin hibrid hajtásláncú szupersportos M-es modell.
A bajor gyártó utolsó hibrid rásegítés nélküli M-es modelljéből várhatóan CS/CSL kivitel is érkezni fog.
A VW konszern legfrissebb modellje nem annyira szépségével, hanem inkább fejlett technikájával és tágas utasterével hódít.
A játékgyártó a francia, az olasz és a német autók kis rajongóira egyaránt gondol.
A BMW M Hybrid V8 alig több mint 1 tonna tömegű, a teljesítménye viszont jóval 600 lóerő feletti.
A hatalmas X7 Alpina által nemesített verziója 12 másodperc magasságában katapultál 0-ról 200 km/h-ra.
Az erőhiányban abszolút nem szenvedő, de a 8 hengeres orgánumot elbukó újdonság hivatalos bejelentésére már nem kell sokat várnunk.
Immár hazánkban is elérhető a bajor gyártó 510 lóerős sportkombija.
Itt a megoldás azok számára, akik egy kicsit izgalmasabb megjelenésűvé tennék a Golf R-t.
A sógorék alpesi F1-es pályáján a táltosbenzin és a prémium minőségű áram éppúgy jelentős mértékben fogyott, mint az aszfaltra rágógumiként tapadó sportgumi. Nem voltunk válogatósak: szívó V10-es, turbós 5 hengeres és hangtalan villany-sportautókat egyaránt megkergettünk.
A teljesítmény nem növekedett, de a kinézet és a futómű kicsit még sportosabb lett.
A bőven 1000 Nm feletti nyomatékú újdonsággal akár 333 km/h tempó is elérhető.
Nem feltétlenül akar a legerősebb és leggyorsabb lenni, stílusból és luxusból viszont továbbra is messze a legtöbbet kínálja az immár az AMG által kifejlesztett vadonatúj SL. Meghajtottuk a Mercedes libabőröztető V8 hangú és igen iszákos új roadsterét.
A 8 hengeres élvezetekre vágyóknak a jövőben már csak az M5 lesz az egyetlen opciójuk.
Minden jel arra mutat, hogy a Taycan hamarosan egy nagyobb testvérmodellt fog kapni.
Hamarosan hivatalosan is bemutatkozik a bajor gyártó utolsó tisztán benzines, hibrid technika nélküli M-es modellje.