#propaganda



Mikroinfluenszerek arcképcsarnoka – így jut el mindenkihez a kormánypropaganda
 

Mikroinfluenszerek arcképcsarnoka – így jut el mindenkihez a kormánypropaganda

A Megafonon túl is van élet a jobboldali influenszerek között, azonban a leghangosabb beszélő fejeket még a legkisebb megmondóemberek között is az influenszerképző neveltjei között kell keresnünk. A mindössze pár ezer követővel rendelkező jobboldaliak táborában azonban az amatőrök is kampányfegyvernek számítanak, hiszen keresztpromóciós módszerrel őket is bekapcsolták a jobboldali Facebook-nyilvánosságba, hogy a lehető legtöbb emberhez juttassák el a kormánypárt üzeneteit.


Gattyán eddig többet költött hirdetésekre, mint az ellenzék
 

Gattyán eddig többet költött hirdetésekre, mint az ellenzék

Az ellenzéki összefogás pártjai eddig szinte csak egymás legyőzésére vásároltak hirdetéseket, az előválasztás óta Márki-Zay Pétert magára hagyták. A közösségi médiában 82 százalékos fölényben van a Fidesz, és Gattyán György is többet költött az áprilisi választási üzenetekre, mint az ellenzék.

HVG HVG