#propaganda


Gattyán eddig többet költött hirdetésekre, mint az ellenzék
 

Gattyán eddig többet költött hirdetésekre, mint az ellenzék

Az ellenzéki összefogás pártjai eddig szinte csak egymás legyőzésére vásároltak hirdetéseket, az előválasztás óta Márki-Zay Pétert magára hagyták. A közösségi médiában 82 százalékos fölényben van a Fidesz, és Gattyán György is többet költött az áprilisi választási üzenetekre, mint az ellenzék.

HVG HVG











A kormánypárti Facebook-különítmény arcai, akikre százmilliók mennek el
 

A kormánypárti Facebook-különítmény arcai, akikre százmilliók mennek el

A kormánypárt fontos fegyverei lehetnek a kampányban a Megafon Központ influenszerei, akikbe már most több mint félmilliárd forintot invesztáltak. A beszélő fejek a kormány narratíváját visszhangozzák, és arra is jók, hogy még inkább elmossák a tény és vélemény, valamint a politikai szereplők és média közti határokat. Kérdés, hogy közlendőjük a Fidesz-tábor összerázásán kívül alkalmas-e arra, hogy megszólítsa a bizonytalanokat.




Csalásveszély a választáson: ki készül puccsra?
 

Csalásveszély a választáson: ki készül puccsra?

Az államcsíny lehetőségének veszélyét is felvetették közjogi méltóságok az ellenzék tevékenységével kapcsolatban, ami az Alkotmánybíróság egyik tagja szerint politikai pártok feloszlatását is indokolttá teheti. Valójában a kormány eszköztára szaporodott a választások tisztaságának aláaknázására.

Szabó Yvette, Tarnay Kristóf Szabó Yvette, Tarnay Kristóf