A Halálos iramban-filmek premierje után megnőtt a sebességtúllépés az utakon
Sebesebb vezetésre késztetik a Halálos iramban sorozat filmjei a nézőket – derítették ki amerikai kutatók.
Sebesebb vezetésre késztetik a Halálos iramban sorozat filmjei a nézőket – derítették ki amerikai kutatók.
A két szerelvény tavalyi ütközése után megoldásokat keresnek a tapadási viszonyok javítására.
A kitáblázás ellentmond a józan észnek, de ha nem tartja be a sofőr, több tízezer forintos bírságot kockáztat.
A mostani 60 kilométer per óra helyett csak 50-nel lehet majd hajtani lakott területen is. A friss jogosítványosoknak különösen oda kell figyelniük jövő évtől a sebességhatárokra.
A hatóságok abban bíznak, hogy a kijelzett sebességérték láttán a sofőrök visszavesznek a tempóból.
A forgalombiztonság javítása érdekében a Hegyvidéki Önkormányzat további 3 sebességkijelző készülék elhelyezését tervezi, valamint lehetőség van a már meglévő mérők helyszíneinek újragondolására is – adta hírül a helyhatóság.
Attól már egyáltalán nem kell tartanunk, hogy egy Traffipax készít rólunk gyorshajtásos fényképet. Eláruljuk, hogy miért nem.
Magyarországon, ahol már a némi ráhagyás mentén osztogatott 30 ezres csekkek kapcsán is gyakran túlteng a népharag, alighanem forradalmi helyzetet teremtene, ha bevezetnék a szabályt, amellyel a minap New Yorkban találkoztunk. Az államban, ahol úgy tartják: a vezetés kiváltság, nem pedig jog.
A sebességhatár teljes eltörlését kevesen támogatják – derült ki nem reprezentatív szavazásunkon.
Az Európai Unió közlekedési biztosa még tavasszal vetette fel, hogy drasztikusan kellene csökkenteni a városon belüli sebességhatárt. De mit gondolnak erről a minisztériumban?
A tempó hatalmas, a felelőtlenség pedig még inkább. Vajon mi lehet a magyarázat az ilyen nagy siettségre?
Ezzel az új megoldással szelektív módon lehet lassításra bírni a lassú és a gyorsabb autósokat.
Ez a vicces új videóklip a nyár slágerére húzza fel a jól ismert rendőr-autós-sztereotípiákat.
Nagyjából a biciklisek tempójában közlekedhetnének az autósok is lakott területen, ha az unió közlekedési biztosának új javaslatát elfogadják.
Hiába volt többször is pályazár és átépítés az elmúlt időszakban a fővárosi Fehérvári úton, a villamospályának még mindig vannak problémás részei.
Jellemzően az utak állapotának romlása miatt cserélik ki a táblákat, hol mennyivel lehet menni.
Mától érdemes körültekintően közlekedni a gyorsforgalmin, mert könnyen szabálysértés lehet az autózás vége.
A Budapest-Hatvan-Miskolc vasútvonalon a vihar miatt 20-30 perces késésekre számíthatnak az utasok, Jászárokszállás és Jászapáti között pedig fa dőlt a sínekre, nem járnak a szerelvények – közölte a Mávinform kedd délután.
Hiába teszik ki a táblát egy munkaterületnél, többnyire még azok sem veszik figyelembe, akik egyébként szabálykövetők.
Ugyanis nagyon nem mindegy, pláne akkor, ha néhány méterrel odébb mér a traffipax.