Rendszámtáblát és sebességkorlátozás vezetne be a kerékpárosoknak a brit közlekedési miniszter
Nem szeretne senkit elriasztani a biciklizéstől, de szerinte eljött az idő, hogy ugyanolyan szabályok vonatkozzanak rájuk, mint az autósokra.
Nem szeretne senkit elriasztani a biciklizéstől, de szerinte eljött az idő, hogy ugyanolyan szabályok vonatkozzanak rájuk, mint az autósokra.
Nem feltétlen költséges megoldásokkal lehet csak sebességet csökkenteni.
Egy terézvárosnyi méretű területen csillapítanák a forgalmat a főváros VIII. kerületében.
Készül egy Budapest egészére érvényes forgalomcsillapítási koncepció is.
Fizikai korlátokkal is biztosítani fogják a rendelet betartását.
Folytatódik a Renault román márkájának átalakítása, mutatjuk hogyan festenek a felfrissített modellek.
Budapesten is szóba kerülhet, ami Európában egyre több városban vagy belvárosban valóság: a harmincas övezet. Eddig az derült ki, hogy kevesebb a halálos baleset és a zaj, javulnak az emberi kapcsolatok.
Megint a villanyautósok jártak jól, de végül is logikus módon.
Felfüggesztett börtönbüntetést kért az ügyészség a vétkes sofőrre, és a vezetéstől is eltiltaná.
Itt a megoldás azoknak, akik a gyári maximumnál többel száguldanának az Autobahnon.
Mostantól 30 kilométer/óra a megengedett sebességhatár a hídon, az 5 tonnánál nehezebb járművek már január eleje óta nem hajthatnak fel a hídra.
Meglépték a svédek, amit már egy ideje beígértek.
Csökkentenék a legnagyobb megengedett sebességet több fővárosi útszakaszon, de nem fűnyíróelvszerűen.
Nem statáriális döntéssel hozná meg a főváros a forgalomcsillapító intézkedéseit, és azok nem is vonatkoznának egységesen minden útszakaszra a főpolgármester szerint.
Bizonyos utak esetében szerinte túlzás ilyesmiben gondolkodni.
Világjárvány ide vagy oda, az érvényben lévő sebességhatárokat ilyenkor is mindenhol be kell tartani. Sőt, egyesek szerint csökkenteni is kell azokat.