Ér-e valamit a 30-as sebességkorlátozás fekvőrendőr nélkül?
Egy brit kutatás szerint nem sokat.
Egy brit kutatás szerint nem sokat.
2020-tól nem lehet majd 180-nál többel hajtani a Volvo autóival.
Továbbra sem várható általános sebességkorlátozás a németországi autópályákon a szövetségi kormány szóvivőjének hétfői nyilatkozata szerint.
A hatóság még mindig nem végzett a nyomozással, úgyhogy még érvényben marad a sebességkorlátozás.
Extrém gyorshajtókat fogott a rendőrség Jász-Nagykun-Szolnok megyében.
Július elseje óta a francia autóutakon, tehát az olyan országutakon, ahol nincs középen szilárd elválasztó elem, vagyis előzés közben azonos sávba lehet kerülni egy szembejövő járművel, 90 km/óráról 80-ra csökkentették a maximális engedélyezett sebességet. A kormány egy rendelettel, tehát parlamenti vita nélkül nyomta át a szabályt.
A sztráda Nyíregyháza felé vezető oldalán több szakaszon javítják a burkolatot csütörtökön és hétfőn.
Miközben inkább a sebességhatárok csökkentése dívik mostanság, a szomszédban az ellenkezőjével próbálkoznak. Igaz, csak az autópályákon.
A mostanság Franciaországba utazóknak nem árt tisztában lenniük a lakott területen kívüli új sebességhatárral.
Voltak olyan idők, amikor a 20 km/h sebesség még elképesztően nagy tempónak számított. Járt is érte a büntetés.
A megengedett sebességhatárt jelentősen túllépte az elkövető, akinek azonban igen nehéz lesz kipostázni a büntetését.
Megoszlanak a vélemények azzal kapcsolatban, hogy milyen irányba kellene elmozdítani a sebességhatárokat.
A könnyen mozgatható és villámgyorsan fixen telepíthető, teljesen vandálbiztos sebességmérő mostanság egyre több német helyszínen feltűnik.