Terepen botladozik a Smart a legviccesebb reklámjában – videó
A kétszemélyes kisautó a városi dzsungelben remekül boldogul, az igazi dzsungel a meredek emelkedőkkel, mocsarakkal és sziklákkal viszont kifog rajta.
A kétszemélyes kisautó a városi dzsungelben remekül boldogul, az igazi dzsungel a meredek emelkedőkkel, mocsarakkal és sziklákkal viszont kifog rajta.
A válság kapcsán rengeteg új viselkedésformát felfedeznek az emberek. Egyre többeknek nem státuszszimbólum az autó, miközben előnyeiről nem akarnak lemondani. Az egyik megoldás erre az egyre népszerűbb carsharing.
Mozit épített Forstars nevű új, a Párizsi Autószalonon bemutatott autójában a Smart. Az utasoknak ki sem kell szállnia a parányi járműből, ha filmet akarnak nézni, elég egy tiszta falfelületet keresni valamelyik parkolóházban
A merevlemez számítógépünk roppant kényes része. Nemcsak – esetenként pótolhatatlan – adatainkat őrzi, hanem a működést vezérlő programokat is. Ha tönkremegy, az igazi csapás.
Öt friss és kihagyhatatlan kocsi reklám. Az autógyárak is egyre merészebbek.
Egyre népszerűbb Bécsben a visszavitelmentes autókölcsönzés: naponta átlagosan 80 új ügyféllel bővül a szolgáltatást igénylők köre.
Beszáll az elektromos kerékpárok piacára a Daimler fennhatósága alá tartozó Smart: a márka az augusztus 31-én, a németországi Friedrichshafenben tartandó Eurobike kiállításon mutatja be e-bike-ját, amit az elektromos bringák specialistájának számító Grace nevű berlini céggel közösen fejlesztettek ki.
Legalább ezer-ezerötszáz elektromos Smart futkározik világszerte, elsősorban a világ zöldebb, technológiai értelemben érettebb vidékein: az Egyesült Államokban, Londonban, Németországban. A berlini szállodák előtt bérelhető biciklik mellett villanykútról egyelőre ingyen tölthető Smartokat is kölcsönözhetünk. A Michelin Challenge Bibendum rendezvényen díjtalanul élvezhettük a környezetbarát autózást a kicsi kocsival.
A Renault-Nissan és a Daimler bejelentette széleskörű stratégiai együttműködését. A két vállalkozás kölcsönösen vásárol egymás részvényeiből, a Renault-Nissan szövetség 3,1 százalékot a Daimlerből, a Daimler pedig 3,1 százalékot a Renault-ból és szintén 3,1 százalékot a Nissanból. A jövőben számos közös modell készül és motorjaikat is megosztják.