A leggyengébb BMW M2 is 460 lóerősnek ígérkezik
A bajor gyártó utolsó hibrid rásegítés nélküli M-es modelljéből várhatóan CS/CSL kivitel is érkezni fog.
A bajor gyártó utolsó hibrid rásegítés nélküli M-es modelljéből várhatóan CS/CSL kivitel is érkezni fog.
Bármennyire is tör előre az elektromobilitás, az Egyesült Államokban azért még mindig a V8 az úr.
Az erőhiányban abszolút nem szenvedő, de a 8 hengeres orgánumot elbukó újdonság hivatalos bejelentésére már nem kell sokat várnunk.
Itt a megoldás azok számára, akik egy kicsit izgalmasabb megjelenésűvé tennék a Golf R-t.
A sógorék alpesi F1-es pályáján a táltosbenzin és a prémium minőségű áram éppúgy jelentős mértékben fogyott, mint az aszfaltra rágógumiként tapadó sportgumi. Nem voltunk válogatósak: szívó V10-es, turbós 5 hengeres és hangtalan villany-sportautókat egyaránt megkergettünk.
A hetedik generációs Mustanggal együtt kapásból bemutatkozott a pályafókuszú gyári tuningverzió is.
A hibrid technikáról és az összkerék-hajtásról szóló korábbi pletykák a jelek szerint alaptalannak bizonyultak.
A Pagani bemutatta az immár 11 éves múltra visszatekintő Huayra utódját, az Utopiát.
Hazánkba is érkezett egy példány a Giulia erősen limitált sorozatú kőkemény sportverziójából.
Ha kerekenként egy-egy motor, akkor értelemszerűen csakis elektromos hajtásról lehet szó.
A Porsche legújabb modelljei ismét bebizonyították, hogy nem feltétlenül a legerősebb és legdrágább sportkocsiban részesülhetünk a legkomolyabb vezetési élményben - kipróbáltuk a 911 GT3-at és a 718 GT4 RS-t.
Nem feltétlenül akar a legerősebb és leggyorsabb lenni, stílusból és luxusból viszont továbbra is messze a legtöbbet kínálja az immár az AMG által kifejlesztett vadonatúj SL. Meghajtottuk a Mercedes libabőröztető V8 hangú és igen iszákos új roadsterét.
Immár hazánkban is rendelhető a Porsche 911 valaha készült legsportosabb változata.
A fedélzeti kamerás felvétel tanúsága szerint erőhiányban egyáltalán nem szenved a turbó nélküli magas fordulatszámú motorral szerelt aktuális GT3.
Alacsony tömeg és erős motor – röviden így szól a KTM újdonságának receptje.
Az újkori GTO 200 lóerővel erősebb a 80-as évekbeli eredeti modellnél.
A Maserati GranTurismo Folgore a Porsche Taycan Turbo S-nél is jobban gyorsul 0-ról 100-ra.
A 1000 kilométernél kevesebbet futott sportkocsi ritkaságnak alaposan megkérik az árát.
Kicsi, könnyű és igen erős ez a hegyi felfutó versenyek szellemében készült új roadster.
A Mercedes-AMG egyedi módon ünnepli meg fennállásának ötvenötödik évfordulóját.