11 milliárd forint sok vagy kevés egyetlen autóért?
Íme az autó, melynek minden egyes lóereje közel 37 millió forintot kóstál.
Íme az autó, melynek minden egyes lóereje közel 37 millió forintot kóstál.
Minden jel arra mutat, hogy az F1-pilóta édesapja sem veti meg a szép és gyors kocsikat.
Ennek a Ferrarinak a vonalvezetésébe nagyon nehéz belekötni. Egy igen komoly hibája azonban mégiscsak van a gépnek.
Végy egy időtlenül szép, sokak által rajongásig imádott sportautót és villámgyorsan rondítsd el – ezúttal sajnos valahogy így szólt a recept.
Ha egy igazán különleges, kevés kilométert futott olasz sportkocsira vágyik, akkor most mutatunk egy remek példányt.
Az olasz gyártó hamarosan várhatóan egy minden eddiginél keményebb Huracant dob majd piacra.
Az indiai tulajdonban lévő brit márka megvillantotta valaha készült legerősebb közúti autóját.
A kékvérű brit autómárka új modellje az egyik legrangosabb európai autóverseny előtt tiszteleg.
A cseh márka hamarosan teljes pályás elektromos letámadásra készül, melynek fontos eleme lesz egy nosztalgikus húrokat is megpengető, de vadonatúj sportautó.
Amikor mostanság minden a CO2-csökkentésről és a downsizingról szól, akkor a Shelbynek ismét elgurultak a gyógyszerei.
Azért van annak valamilyen petrolheades bája, amikor a régi M3-as anyósülésben figyelő tulaja fennhangon követeli, hogy 7000-es fordulat alatt ne váltsuk már el a következő fokozatot. Balatonfüreden jártunk, oldtimereket láttunk.
Lássuk, hogy 2017-ben mely autók fogyasztják a legkevesebbet és a legtöbbet, avagy a 2 literestől egészen a 20 liter feletti fogyasztásig.
Méregdrága sportkocsikat és luxusautókat eddig talán még sohasem tároltak ilyen látványos formában.
Néhány sportos díszítőelem, nagy felnik és egy komolyabb szívómotor - ez az új sportos Sandero receptje.
A sokak által egyszerűen csak a legjobb M-modellnek tartott bajor járgány most egy picit még jobb lett.
Balatonfüreden járva alaposan meglestük a cseh-német remeket, ami olyan ritka, hogy szinte nincs is.
A hétvégén érdemes lesz felkeresni Balatonfüredet, mutatjuk, hogy többek közt miért is.
A bajorok nagyméretű szedánja már ebben a kivitelében is igen potensnek ígérkezik, és ez bizony még mindig nem az új M5 szintje.
A dízelek halottak? Épp ellenkezőleg, nagyon pörögnek, legalábbis bizonyos esetekben - például a német prémiumgyártók tálalásában.
Ez a hipersportautó nemcsak azért különleges, mert nagyon ritka, hanem azért is, mert egyedi fényezése szinte mágnesként vonza magára a tekintetet.