A Ferrari életben tartja a V12-t és turbót szerel rá
Az olasz gyártó ameddig csak lehet ki fog tartani a 12 hengeres motorok mellett.
Az olasz gyártó ameddig csak lehet ki fog tartani a 12 hengeres motorok mellett.
Most már azok is lecsaphatnak a bajor széria szupersportos modelljeire, akiket eddig esetleg a hátsókerék-hajtás vagy a fixen zárt tető riasztott el a vásárlástól.
Porsche 928-asért eddig még sosem fizettek akkora összeget, mint most.
Ez most körülbelül a pengés borotvák netovábbja, nem meglepő módon igen drágán.
Ezúttal nincs semmilyen elektronikus sebességkorlátozás, így az Autobahnon bőven 300 fölé gyorsíthatunk.
Lehet 900 lóerővel kevesebb? – teszik fel a kérdést az Elektronnál.
Itt a megoldás azoknak, akik esetleg keveslik a Huracán valamivel 600 lóerő feletti teljesítményét.
A sportkocsi legújabb változata erősebb ugyan nem lett, de a külseje vonzza a tekintetet.
Az újdonság alig 2,6 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
A közutakon nem sok igazi ellenfele akad ennek a bivalyerős biturbó V8-as motorral szerelt hatósági járműnek.
Megmutatjuk az 1000 lóerős Mercedes-AMG One részletmegoldásait.
Münchenben vettünk üléspróbát a BMW 0-ról 100-ra alig 4,3 másodperc alatt katapultáló újdonságában.
Hamarosan felfrissül a Volkswagen Golf GTI egyik legfőbb ellenfele.
A Ferrari 296 GTB olyan új, hogy még csak előszériában gyártott darabok járják a bemutatótermeket. A "kismotoros" és hibrid autó megint egy olyan újdonság, ami feszegeti a márka hagyományos értékeinek határait.
Ez még nem az a Hyundai, amely 680 lóerővel hangtalanul, tisztán elektromosan suhan. Nem, ez egy hamisítatlan benzinpusztító ordibátor, ami bár sokkal gyengébb a villanymotoros társánál, cserébe jelentősen könnyebb is.
A limitált szériás sportkocsiért egy kisebb vagyont kérnek el a szigetországban.
A suttgarti cég adott ki újabb előzetest a Mercedes AMG GT négyajtós csúcsváltozatáról.
A 2021-es új Countachból alig több mint 100 darabot gyártanak.
A csúcsra járatott kiváló 5 hengeres motornak alaposan megkérik az árát.
A BMW 635 CSi-től kezdve, a Mercedes 560 SL-en át egészen a Ferrari 328 GTS-ig.