1196 lóerős lett a négyajtós Mercedes-AMG GT
Az újdonság még a Brabus verziójánál is jelentősen erősebb és gyorsabb.
Az újdonság még a Brabus verziójánál is jelentősen erősebb és gyorsabb.
A plugin hibrid hajtásláncú sportos luxusautó indulóára 90 millió forint felett alakul.
A szedán és kombi változatban egyaránt készülő, rekorderős 4 hengeres motorral szerelt sportos csúcsmodell indulóára 45 millió forint felett alakul.
Érkezőben a német gyártó középkategóriás szedánjából készített praktikus családi változat.
A Panamera várhatóan hasonlóan frissül fel, mint nemrégiben a Cayenne szabadidő-autó.
Nem, ebben a C-Klasséban még nem a politikailag korrekt, 4 hengeres motorra épülő hibrid hajtáslánc található.
A Civic Type R nagytestvérének tekinthető Integra Type S a valaha készült legerősebb sorozatgyártású Integra.
A koreai gyártó vezetési élményre hangolt szedánja látványos limitált szériával távozik a piacról.
A Mercedes-AMG legújabb plugin hibrid modellje alig 3,3 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
A kifutó C-Klasse legsportosabb csúcsmodelljének motorjában találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt.
A közel 300 km/h végsebességű különleges Opelben egy erőhiányban abszolút nem szenvedő biturbó 6 hengeres motor rejtőzik.
Hivatalosan is leleplezték a C-osztály szedánként és kombiként is elérhető szupersportos új csúcsmodelljét, melyben ott lapul a világ legerősebb 4 hengeres benzinmotorja.
Az erőhiányban abszolút nem szenvedő, de a 8 hengeres orgánumot elbukó újdonság hivatalos bejelentésére már nem kell sokat várnunk.
A teljesítmény nem növekedett, de a kinézet és a futómű kicsit még sportosabb lett.
A bőven 1000 Nm feletti nyomatékú újdonsággal akár 333 km/h tempó is elérhető.
A 8 hengeres élvezetekre vágyóknak a jövőben már csak az M5 lesz az egyetlen opciójuk.
Minden jel arra mutat, hogy a Taycan hamarosan egy nagyobb testvérmodellt fog kapni.
A Czinger második modelljében egy magas fordulatszámú V8-as erőforrás és két villanymotor található.
Ez az éppen új gazdára váró különleges 190 E képzeletben a DTM hőskorába repít vissza bennünket.
Kipróbáltuk, hogy mire képes a gyakorlatban az EQS-nél eggyel kisebb méretben támadó új luxus elektromos autó, az EQE sportos hangvételű AMG verziója. Erőből és lábtérből nincs hiány, de az E-osztály stílusa és egyedi karaktere mintha odaveszett volna.