28 ezer kilométerrel árulnak a szomszédban egy 32 éves BMW M5-öt
Az Ausztriában új gazdára váró régi M5-öst az elmúlt 3 évtizedben nem sokat használták.
Az Ausztriában új gazdára váró régi M5-öst az elmúlt 3 évtizedben nem sokat használták.
A Mercedes S 400 d az eddiginél jobban gyorsul és a végsebessége is megnőtt.
Érkezik a megoldás azoknak, akik még az M3 Competitiont is egy kicsit ingerszegénynek tartják.
Egy hátsókerék-hajtású bivalyerős szedán, mely fittyet hány a szén-dioxid-kvótára és hangosan ordítja bele olaszul a világba, hogy ide nekem az összes kanyarral! De ha kell, akkor csendben elvihetjük vele az oviba a gyerekeket.
A hatalmas teljesítménynek és a teherautónyi nyomatéknak köszönhetően közúti rakétaként lő ki a méretes szedán.
Turbólyukat még hírből sem ismer az új sportmotor, ami jelen esetben csak a hátsó kerekekre szabadítja rá 510 lóerős teljesítményét. Az új M3 és M4 meglepően civilizált, illetve politikailag kevésbé korrekt oldalaival a Balaton-felvidéken ismerkedtünk meg.
Kék fényezés, erős motor, kéziváltó, hátsókerék-hajtás. Ilyen és ehhez hasonló ínyencségekkel szolgál ez a négykerekű bajor időgép.
A plugin hibrid hajtásláncú új AMG GT-t a jelek szerint már javában közúton tesztelik.
A valaha készült legerősebb sorozatgyártású Cadillacként jegyzett CT5-V Blackwingben különleges szív dobog.
Az egyedi fényezésű újdonságot szuper könnyű felnikkel szerelik.
A 6 hengeres turbós benzinmotorban találtak még némi extra teljesítményt és nyomatékot a fejlesztők.
A mintegy 2 tonnás sportszedán kevesebb mint 10 másodperc alatt lő ki 0-ról 200 km/h-ra.
A teljesen megújult C-osztály legerősebb kivitele sportos megjelenésűnek ígérkezik, de a motorházteteje alatt csak egy négyhengeres erőforrás lesz.
A sportszedán hátsó kerekeit egy feltöltő nélküli méretes V8-as benzinmotor hajtja.
Az 5 méter körüli sportszedánok végsebessége megközelíti a 330 km/h-t.
A biturbó V8-as motorral szerelt sportszedán nem kér elnézést az Autobahnon.
2021-ben már a Maserati sem engedheti meg magának, hogy semmibe vegye a hibrid technológiát, de szerencsére ettől még az új Ghibli Hybrid nem lett puhány modell.
Az újdonság egy villanymotorral kiegészített 4 hengeres benzines erőforrást kapott.
A márka új kompakt sportszedánja kevesebb mint 4 másodperc alatt tudja le a 0–100-as gyorsulást.
A sportos külsővel és a teljesítménnyel nem nagyon lehet gond, de a hengerek száma sokaknál kiverheti a biztosítékot.