Nyitott tetős i8 és 600 lóerős M5 – teszteltük a végletek BMW-it
Míg az egyikkel teljes csendben lehet villanykabriózni, addig a másikkal a V8 dübörgése közepette lehet vadászni egymás után a finom kanyarokra. Közös vonásuk a mérnöki zsenialitás.
Míg az egyikkel teljes csendben lehet villanykabriózni, addig a másikkal a V8 dübörgése közepette lehet vadászni egymás után a finom kanyarokra. Közös vonásuk a mérnöki zsenialitás.
Az igen komoly teljesítmény és az adaptív négykerékhajtás megteszi a hatását: az új sportszedánnak nem sok ellenfele van a piros lámpánál és az autópályákon.
Talán nem járunk messze az igazságtól, ha azt állítjuk, hogy a legszebb BMW-k néhány évtizede készültek. Mint például ez a nemesített példány.
Ez az új M5-ös minden korábbinál keményebb, erősebb és persze gyorsabb is egyben.
Egymásnak feszül a bajor gyártó benzines és dízel erőművésze – lássuk, hogy melyik nyeri a gyorsulási versenyt!
Mutatjuk az autót, ami azoknak készül, akik keveslik az alap M5-ös 600 lóerős teljesítményét.
Ne gondolja senki, hogy a bajor gyártónak ne jönne ki hamarosan egy 600 lóerőnél is izmosabb sportlimuzinja.
A jövőben már egyetlen olyan Porschét sem lehet kapni, amibe gázolajat kell tankolni.
A német prémium márka két igen fontos modelljét újította meg az év végére: az egyik a trendi SUV szegmensben áll rajtvonalhoz, a másik pedig egy igen szűk piaci résben próbál pénztárcanyitogatásra csábítani. Mindkettőt meghajtottuk.
A bajor gyártó minden új fejlesztését bepakolja a hamarosan érkező sportszedánba, ami erősebb, könnyebb és némileg zöldebb is lesz egyben.
Itt a bizonyíték, hogy az újgenerációs M5-ösnek is sikerült igencsak sportosra hangolni a hangját.
Erre a sportosra hangolt, de akár családi felhasználásra is alkalmas járműre minden ajtónyitáskor fel fognak figyelni.
Az olasz gyártó megszépített új nagy autója modern fényszórót és a korábbiaknál fejlettebb fedélzeti elektronikát kapott.
Ilyen az, amikor egy autósnak elgurulnak a gyógyszerei, és más tulajdonában kárt téve nyit szabad utat magának.
A Jaguar bemutatta a valaha készült legerősebb és egyben leggyorsabb XJ modellt.
Az immár kínai tulajdonban lévő amerikai gyártó Karma Revero modellje a korábbiaknál fejlettebb technikát vonultat fel.
A koncepció egyelőre csak a tervezőasztalon létezik, de alkalmas lehet rá, hogy lenyúljon pár ügyfelet a németektől.
Nem titok többé, hogy a bajorok új sportszedánja pontosan milyen erővel szaggatja majd az aszfaltot.
Detroitban mutatta be vadonatúj sportszedánját, a Q50-et az Infiniti: az újdonság Észak-Amerika útjain már nyáron megjelenik, az év későbbi szakaszában pedig a gyártó többi piacán is elérhető lesz.