Stílusosan búcsúzik a legizgalmasabb Kia, a biturbó V6-os Stinger

A koreai gyártó vezetési élményre hangolt szedánja látványos limitált szériával távozik a piacról.

  • hvg.hu hvg.hu
Stílusosan búcsúzik a legizgalmasabb Kia, a biturbó V6-os Stinger

A Kia 2017-ben mutatta be hagyományos építésű módú szedánját, a hátsókerék-hajtással és biturbó V6-os benzinmotorral is rendelhető Stingert.

A típus sokak bánatára hamarosan távozik az egyre inkább SUV-ok és részben vagy teljesen elektromos autók által dominált kínálatból, és teszi mindezt egy stílusos limitált szériával.

Kia

Az egyedi fényezéssel és utastérrel támadó Tribute Editionből mindössze 1000 példány fog készülni, és ezen a mennyiségen kell osztoznia a világ összes piacának.

Kia

A 19 colos kerekekkel és Brembo fékrendszerrel szerelt Stinger Tribute Editiont egy 3,3 literes V6-os benzinmotor hajtja, mely két turbóval megfújva 366 lóerős teljesítményt, illetve 510 Nm-es nyomatékot szabadít rá a négy kerékre.

A nyolcfokozatú automata váltós Stinger 5,4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet, és a gyorsulásának csak 270 km/h-nál szakad vége.

Kia

A nagyteljesítményű autóra vágyók számára a Kia mostanság leginkább az 585 lóerős és 740 Nm-es EV6 GT-t ajánlja, mely 424 kilométeres hatótávú villanyautó magyarországi alapára 31,5 millió forint.

A 3,5 másodperces 0-100-as szintidejű elektromos autó végsebessége 260 km/h.

Kia

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.