Dr. House a nácik ellen: alig lehet felismerni Hugh Laurie-t a Netflix új sorozatában
Mark Ruffalo is szerepel a Pulitzer-díjas regényből készült, második világháborús minisorozatban, A láthatatlan fényben, amely egy Párizsban élő vak lányról szól.
Mark Ruffalo is szerepel a Pulitzer-díjas regényből készült, második világháborús minisorozatban, A láthatatlan fényben, amely egy Párizsban élő vak lányról szól.
Meglepő tényre mutatnak rá a felmérések: annak ellenére, hogy viszonylag olcsón elő lehet fizetni a korlátlan zenehallgatást kínáló különféle szolgáltatásokra, a fiatalabb korosztály tagjai egyre inkább illegális módszereket választanak, ha zenét akarnak hallgatni.
Magyarországon az elmúlt két-három évben terjedt el az előfizetés mellett igénybe vehető lekérhető – streaming – videótartalmak használata. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) évente végzett reprezentatív felmérése szerint legutóbb már a háztartások közel fele – 44 százaléka – nézett filmeket vagy sorozatokat ezeken a csatornákon. Sőt, az elmúlt két évben megindult a televízió-előfizetések lemorzsolódása is.
Az elmúlt időszakban szinte minden nagyobb kiskereskedelem létesített már partnerséget valamelyik nagy hitelkártya-társasággal, hogy létrehozzon egy saját márkás fizetési kártyát. Nemrégiben a Microsoft is erre az útra lépett. A kártyával azok (az amerikaiak) járnak jól, akik szeretik a redmondiak játékkonzoljaival múlatni az időt.
Az alkotók azt ígérik, „még nagyobb léptékre” kell számítani a sikersorozat záróévadában.
Bűnözésből származó pénzt használnak a svéd bandatagok arra, hogy hallgatottságot vásároljanak a Spotifyon, így a cégtől kapott pénz már tiszta bevételnek minősül.
Egyelőre még biztonságban vannak a szóbeli tartalom mentes podcastek (pl. a fehérzajt sugárzók) a Spotifyon, de a hirdetési bevételeikbe már belenyúlt a legnagyobb streamingszolgáltató, és ki tudja, mi következik még. Dollármilliókról van ugyanis szó.
Ha nem a Netflixre került volna fel, hanem mozik mutatták volna be, a következő nagy dobás is lehetne a Tyrone klónja a Star Warsból ismert John Boyegával és Jamie Foxxszal. Akinek bejött a Tűnj el!, annak ezt a filmet is látnia kell. Kritika.
Egyre kevesebben néznek hagyományos televíziós csatornákat az Egyesült Államokban, helyettük inkább a streamingplatformok kényelmét választják az emberek.
Megbéníthatja az amerikai tévéműsor- és filmgyártást a forgatókönyvírók és színészek sztrájkja. A vita a pénzről folyik a stúdiókkal és a tartalomszolgáltatókkal.
NASA+ néven indít saját streamingszolgáltatást a NASA, emellett a webes- és mobilos felületeiket is megújítják.
Már nem lehet a hagyományos tévés előfizetés terhére előfizetni a Netflixre a Vodafone-nál, hamarosan a meglévő előfizetőknek is el kell végezniük pár beállítást.
Egyedi megközelítéssel igyekezne javítani a hirdetések megítélésén a világ elsőszámú streamingszolgáltatója: az unalmas, ismétlődő formátumot úgy alakítanák át, hogy azok inkább hasonlítsanak összefüggő sorozatepizódokra.
Alapjaiban változhat meg a jövőben, ahogyan a számítógépeket használjuk, ha a Microsoft valóban a felhőbe helyezné át a Windows 11-et. Úgy tűnik, most ezen dolgoznak.
Bár a Titan utasai nem lettek meg, a Netflix meglátta a lehetőséget a balesetre irányuló médiafigyelemben.
Minden idők legsikeresebb koreai sorozata folytatódik a Netflixen: eddig nagy volt a titkolózás, de most több információt is elárultak, és már előzetes is megjelent.
A videótárak és a streamingszolgáltatók Magyarországon is egyre több háztartásban érhetők el, tavaly több mint kétmillió felnőtt magyar internetező rendelkezett legalább egy streaming előfizetéssel, ami jelentős, 56 százalékos növekedést jelent 2021-hez képest a gkid piackutató adatai szerint - közölte a Direct One.
Egy érdekes és hasznos funkciót tesztel a Spotify arra az esetre, amikor – a vezérigazgató szavait idézve – a hangulat forró, de a kapcsolat gyenge, azaz ha problémás az internetkapcsolat, de mi Spotify-zenékkel múlatnánk az időt. És ezúttal nem a letölthető számokról van szó.
A Spotify állítja: nem lehet pénzt szerezni a saját, 30 másodperces „zeneszámok” végtelenített lejátszásával, szemben az interneten terjedő legendával.
38 millió dollár nem kevés, még egy olyan nagy cég számára sem, mint a Spotify. Úgy tűnik, egy gyors radírozás után ennyivel növelhetné éves nyereségét, és ehhez a fehérzajnak is köze van.