Meghalt Leonard Lauder, a szépségipar ikonja
Meghalt Leonard Lauder, Estée Lauder fia, aki globális branddé építette az apja nevét viselő sminkes céget.
Meghalt Leonard Lauder, Estée Lauder fia, aki globális branddé építette az apja nevét viselő sminkes céget.
A Cosmoprof Bologna 2025 nem csupán egy újabb szépségipari szakkiállítás volt – tökéletesen tükrözte, milyen gyorsan változik az iparág. Farkas Zsolt beszámolója.
Miért számított az ötvenes években magánlázadásnak a rúzsos száj, a festett haj és a pirosra lakkozott köröm? Milyen volt az a darabka Nyugat, amit Zalatnay Sarolta és Koncz Zsuzsa hozott be az országba a táncdalfesztiválokon? Miként működött a seftelés a szépségiparban? És a sufnituning, aminek halálos áldozata is lett egy Népszínház utcai állami fodrászatban? Erről beszélgettünk Magyari Hajnalkával, a Trendi nő a szocializmusban című könyv szerzőjével, aki azt is elmondta, mi volt a valós ára annak, hogy két kiló krumplinak megfelelő összegért már be lehetett ülni egy arckezelésre.
Az amerikai TIME magazin idén is összeállította az év 200 legjobb találmányának listáját. Erről nem hiányozhatnak a szépségipari termékek sem, amelyek fejlesztését mára szinte mindig komoly tudományos kutatásokra alapozzák.
A közösségi médiában virálisan terjed minden, ami az úgynevezett k-beauty trenddel kapcsolatos. Az ázsiai ország szépségipara nem riad vissza az olyan, szokatlannak tekinthető összetevők használatától sem, amelyek a nyugati piacvezetőknek talán sosem jutnának eszükbe – a tízlépéses rutin első hallásra ijesztően összetettnek tűnhet.
Az egészséges ételektől kezdve a hormonmentes készítményeken át a szépségiparig: mindegyik szegmensben új célcsoportként jelent meg a változókorú nő. Persze a vonzó külső szinten tartása közben nem szabad elfeledkezni a belső változások kezeléséről és elfogadásáról sem.
A 32 éves amerikai színésznő és énekes sztár hihetetlen tudatossággal irányítja életét: hírnevéből képes volt valódi tőkét kovácsolni, vagyona nagy része pedig nem is színészi és énekes karrierjéhez, hanem szépségipari márkájához köthető.
Az amerikai TIME magazin idén is összeállította az év 200 legjobb találmányának listáját. A felsorolásból nem hiányozhatnak azok az innovációk sem, amelyek a szépségipart reformálják meg. Nézzük most az újdonságokat, melyekkel szebbé tehetők a mindennapok.
A ruha- és a vegyiparnak is hatalmas pofont jelentenek a megugró energia- és nyersanyagárak, a munkaerőhiány miatt pedig béremelésekre lenne szükség. Miközben a nem létfontosságú termékek iránti kereslet egyre szűkül.
A színész pár napja debütált szobrászként.
A Kallos Cosmetics Magyarországon és Romániában is évek óta piacvezető a professzionális hajápolási termékek szektorában.
A 25 éves szupermodell a Vogue-nak adott interjúban beszélt azokról az évekről, amikor minden napot sírással kezdett, és azt is elárulja, hogy miért bánta meg, hogy 14 évesen kés alá feküdt.
A januárban felmentett Boros Anita fejlesztő céget alapított.
A modellnek az elmúlt években több egészségügyi problémája is volt, de sikerült felgyógyulnia, és ennek módját szerette volna másokkal is megosztani.
Hamarosan megjelenik Londonban Emily Ratajkowski modellkarrierjéről szóló könyve, a My Body. Az előzetes interjúk és ajánlók alapján a könyv teljesen más képet mutat Ratajkowskiról, mint ahogyan őt a nyilvánosság megismerte. Kitálal a Blurred Lines forgatásáról és egy középiskolai szexuális bántalmazásról is.
Egy tipikus magyar vásárló bruttó 10 761 forintért vásárolt elektromos fogkefét.
A vállalkozások tizede tönkrement.
A szépségiparban dolgozók attól tartanak, hogy a vendéglátóipar után most rajtuk a sor: ők maradnak kuncsaft és bevétel nélkül. Ráadásul nekik még bértámogatás sem jár, mert egyéni vállalkozók. Megkérdeztük a kormányt, miért bünteti az egyéni vállalkozókat az alkalmazottakkal szemben, noha már egy éve is szó volt arról, hogy a bértámogatást a katás vállalkozókra is kiterjesztik.
Egy cseh szupermodell új kozmetikai márkájánál a csomagolásért külön kell fizetni és a pénzt vissza se kapjuk.
Felvásárolják a luxus bőrápolási cikkeket gyártó ausztrál Aesop-ot. Az ár: 2,5 milliárd dollár.