Egyre nehezebbek az új autók – csak két modell van egy tonna alatt
Tíz éve még tizenöt modell volt a német statisztikákban 1000 kiló alatt.
Tíz éve még tizenöt modell volt a német statisztikákban 1000 kiló alatt.
A bestseller japán kompakt crossover külseje mit sem változott, a műszerfal azonban modernebb lett, tovább okosították a vezetéstámogató rendszert és egy új 130 lóerős hibrid hajtás is feltűnt a színen. Kipróbáltuk az elődjénél halkabb és már-már pofátlanul keveset fogyasztó 2024-es új Toyota Yaris Cross-t.
A megújult külsővel és modernizált technikával támadó Hyundai Tucson legdrágább példányaiért 19 millió forintot kérnek el.
Az immár 10 éves aktuális Suzuki Vitaránál alacsonyabb indulóáron nyit a kétféle hibrid változatban is készülő, akár 1300 kilométeres hatótávú teljesen új Dacia Duster, melyet nemcsak aszfalton vezettünk, hanem kemény terepen is megkínoztunk.
Kinek halálhírét keltik, sokáig él – a régi mondás úgy tűnik a Volkswagen-konszern spanyol részlegére is igaz.
Izgalmas külső dizájnnal, franciásan egyedi műszerfallal, háromféle hajtáslánccal és akár gigantikus akkumulátorral támad a Peugeot legfontosabb európai modellje, a 8 év garanciát felvonultató újgenerációs 3008-as.
Nem csak az a probléma, hogy lassan nem férnek el sehol, de veszélyesebbek is a többi közlekedőre.
Bárki, aki egy áruház parkolóházában körülnéz, láthatja, milyen probléma lett mostanra az autók mérete.
A Tiguan már a harmadik generációnál jár.
A divatnak megfelelően ez is egy SUV lesz.
Ráadásul egy elektromos modell vezeti a piacot.
„Itt nincsenek földutak, vagy hegyi ösvények, ahol értelme lenne egy ilyen autónak” – mondta a város egyik alpolgármestere.
Nagyjából harminc cetivel hosszabb lesz, mint a jelenlegi Dacia Duster.
Egy újabb kisméretű autó, amelynek helyét átveszik a magasabb áron értékesíthető szabadidő-autók.
A Dodge limitált szériás új szabadidő-autója nem a környezettudatosság, hanem a kompresszoros benzinpusztítás jegyében fogant.
A francia gyártó alacsony tömegű középkategóriás szabadidő-autójában normál hibrid hajtáslánc található.
Ha valaki egy régebbi építésű bevásárlóközpontban próbál parkolni, azonnal érzi, hogy kinőtték a kocsik a helyeket.
A svéd gyártó, amely sokáig a kombik királya volt, másfele látja a jövőt.
Nem kell sok a nagy ötletekhez, csak egy kis odafigyelés az emberek valós szükségleteire.