Indokolt a sárga versenycsík a 700 lóerőre tuningolt Mercedes-AMG SUV-n
Szolid, de brutális lett a Mercedes középméretű szabadidő-autója.
Szolid, de brutális lett a Mercedes középméretű szabadidő-autója.
Az Audi bemutatta az A1 Citycarvert egy szupermini-kategóriás szabadidőautót.
Az Audi egy kompakt SUV-coupéval jött ki, megjelent az Audi Q3 Sportback.
A Renault belépett az A-szegmensű, vagyis a kis méretű SUV-k piacára, egy teljesen elektromos autóval, amelyet Sanghajban mutattak be.
Model Y nem más, mint a Model 3 alapjaira épített SUV, amelynek legnagyobb hatótávolsága 485 kilométer, a csúcsmodell pedig 3,5 másodperc alatt van százon.
Hosszú teaserkampány után a Skoda bemutatta a harmadik városi szabadidő-autóját, a Kamiqot, amely kisebb, mint a kínálatukban jelenleg kapható Skoda Karoq és a Skoda Kodiaq.
Az amerikai márka is csak a szabadidő-autókban látja a jövőt.
Harmadik nemzedéknél jár a Volkswagen legnagyobb autója, a Touareg, amellyel a gyártó most érezhetően az elit ligában is játszani szeretne. Az autóban például akkora képernyő van, mint egy dizájnos nappaliban. Persze nem csak ez bizonyítja, hogy ez most a német márka pillanatnyilag legfejlettebb autója. Kipróbáltuk.
A Moszkvában piacra dobott 650 lóerős SUV egy szénszálas remekmű, amely a biztonság kedvéért alulról még katonai álcamintát is kaptott.
Kétmillió darab ment el eddig a lassan húsz éve megjelent, sportos szabadidő-autók egyik első fecskéjéből a BMW X5-ből. A negyedik generáció elég alaposan átalakítja az eddig róla kialakult képet, de talán, elsősorban pozitív irányba.
Bemutatták a Cupra Ateca modellt, a márka első autóját, amely egy 300 lóerős szabadidő-autó.
Ahogyan az várható volt, hatalmas siker a Lamborghini első szabadidő-autója bizonyos piacokon. Ott, ahol eddig esély sem volt az utak minősége miatt Lambózni, végre vásárolhatnak az olasz márkától.
A tényleges statisztikák előtt lehet tippelni.
Az Audi kiadta egyik legfontosabb újdonságához kapcsolódó első reklámanyagát.