Így változik meg a fővárosban a tömegközlekedés október 23. miatt
Több járat útvonala is módosul, és már kedden is életbe lépnek bizonyos változások.
Több járat útvonala is módosul, és már kedden is életbe lépnek bizonyos változások.
Vasárnap hajnaltól délig rövidített útvonalon jár majd a 4-es metró.
Élő térkép, ahol a járművek reggeltől estig, majd újra hajnaltól kezdődően szorgalmasan róják útjukat.
Az első tervekben további vonalak „szüneteltetése” is szerepel. A szakszervezetekkel folytatott fúziós egyeztetések még nagyon az elején járnak. Vasútstratégia ősszel lesz, a fúzió elvileg 2025 elején zárul.
Már egy díjat is elnyert Kiss Botond formatervező érdekes koncepciója, mely a városi közlekedés több problémáját is megoldhatná.
A háromszoros bajnok Szilágyi Áron maga sem értette, hogyan kaphatott ki tükörsimán már az első körben, Muhari Eszter annyira összpontosított, hogy még a mosolygásról is letiltotta magát. Szubjektív válogatás az olimpia második napjának történéseiről.
Lázár János csütörtök este megjelent rendelete a KTI Magyar Közlekedéstudományi és Logisztikai Intézet Nonprofit Kft.-re bízza a feladatot.
Egyelőre azt vizsgálják, milyen feltételekkel fejleszthető tovább a rendszer.
A miniszterelnök lánya egy luxusmagazinnak adott interjút, ahol elvileg arról győzte volna meg az olvasókat, hogy miért érdemes Budapestre utazni, de nagyrészt saját márkáiról beszélt.
Több mint egymillió jegyet vásároltak a Budapest Pay&GO-n. A Budapesti Közlekedési Központ még mérlegeli, hol vezetik be legközelebb a jelenleg csak a 100E reptéri buszon és a kisföldalattin elérhető rendszert.
Lezárások lesznek, de gyakrabban jár majd a 2-es és a 4-es metró, és az 1-es villamos. A Bubi sem rossz ötlet, a lényeg, hogy autóval inkább ne.
Pótlóbuszok Angyalföld és Újpest központ között, ritkábban járó 7E és az 1-es villamos sem érhető el mindenhol akadálymentesen.
Budán és Pesten is lesznek nosztalgiajáratok.
A közel 130 éves M1-es metrót a világ tizennyolc legjobbja közé válogatták.