A Yettelnél van? Márciustól jelentős áremeléssel kell számolnia
A Yettel a 2023-as inflációnál alacsonyabb mértékű, de határozott áremelést hajt végre 2024. március 5-től. A változásról előzetesen tájékoztatja majd az ügyfeleit a cég.
A Yettel a 2023-as inflációnál alacsonyabb mértékű, de határozott áremelést hajt végre 2024. március 5-től. A változásról előzetesen tájékoztatja majd az ügyfeleit a cég.
Az új évben egyre több távközlési szolgáltató emeli meg a díjait, és egyre gyakoribbá válnak az olyan szerződési feltételek is, amelyek alapján a díjemelés automatikusan, az inflációhoz igazodva történik. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) azt javasolja az előfizetőknek, hogy kísérjék figyelemmel a szolgáltatók szerződésmódosításra vonatkozó értesítéseit, és ha a megváltozott feltételeket nem kívánják elfogadni, még a jogszabály szerinti határidőn belül éljenek a felmondási jogukkal.
Ha a dohányzásról, az egészségtelen ételekről és a cukros üdítőkről már leszokott, következőként nyugodtan elfelejtheti a postai csekkbefizetést is. Ha pedig az előbbi három nem megy, nyugodtan kezdje a sárga csekkek postára hordásáról való lemondással – itt több jól működő módszer közül választhat.
Látszólag csak 1315 forintról szól az e-mail, de jóval többet veszíthet rajta az, aki bedől a mobilszámlás csalásnak.
Ma lépett teljes körűen hatályba az a jogszabály, ami gyakorlatilag tabutémává teszi a mobilszolgáltatók számára a díjemelést.
A Magyar Telekom szeptember 1-jén korrigálja először az árait, jellemzően a 2017 és 2020 között értékesített díjcsomagok esetében.
Elsősorban online hívásokkal és üzenetekkel igyekeznek csökkenteni a mobilhasználati költségeiket a magyarok: közel felük részesíti előnyben az appon belüli telefonálást a hagyományos mobilhívásokkal szemben, több mint harmaduk pedig inkább például e-maileket küld SMS helyett – derül ki egy friss reprezentatív kutatásából. Az elemzők összegyűjtötték a magyar felhasználók leggyakoribb spórolási szokásait.
Ügyfelei bejelentései alapján egy olyan mobilvírust azonosítottak a Telekom szakemberei, amely bizonyos típusú készülékekre települve nemzetközi hívásokat indít az előfizetők tudta nélkül, ezzel pénzbéli okozva kárt nekik.
A számok mellett Facebook-azonosítók és földrajzi adatok is kikerültek egy nyilvános szerverre.
A jelek szerint csütörtöktől (ismét) tömegesen küldik ki a megtévesztő mobilszámlákat a csalók a magyar ügyfeleknek. Jól nézze meg, mit fizet be a napokban.
A gólya elvesztette a nyomkövetőt, valaki pedig megtalálta a benne lévő SIM kártyát. Használta is.
Ha furcsa a mobilszámlája végösszege, vessen egy pillantást a percdíjakra – lehet, hogy a korábbitól eltérő egységáruk megmagyarázza az eltérést. Szerencsére csak egy technikai hibáról van szó.
Ha részletes és pontos statisztikákat akar látni mobilhívásairól, SMS-eiről és mobilnet-használatáról, akkor ez az ingyenes alkalmazás remek választás.
A Külgazdasági és Külügyminisztérium vezetői telefonálnak a legtöbbet a tárcák fejesei közül a nyilvánosságra hozott adatok szerint.
Egy cég irodát bérel, a bérleti díj mellett külön fizeti a bérbeadó nevére szóló közös költséget és telefonszámlát. Elszámolható ez költségként? Az Adózóna megmondja.
Átalakította számlázási rendszerét a Magyar Telekom, melynek eredményeképpen sokaknak két novemberi számlát kell majd befizetnünk.
Mint végül kiderült, egy nyomtatási hiba miatt kapta a francia nő a 11.721.000.000.000.000 euróról szóló számlát. A hibáját a mobiltársaság először nem akarta elismerni.
Új ügyfélkapcsolati és számlázási rendszert alakít ki a Magyar Telekom Nyrt. – jelentette be a Napi Gazdaság szerint egy csütörtöki sajtótájékoztatón Keszég Attila, a vállalat lakossági szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese.
Egy friss kutatási eredmény szerint a windowsos mobilt és az iPhone-t használók fizetik a legmagasabb összeget a havi mobilszámlában. Androidos mobillal olcsóbb az élet, a hagyományos telefonnal rendelkezők pedig még kevesebbet fizetnek.
Megdőlt a telefonszámla-világcsúcs: 11 billiárd 721 billió euróról szólót kapott egy nő Franciaországban, de a szolgáltató megértőnek bizonyult, és részletfizetési lehetőséget ajánlott fel neki.