#teszt

Seat Alhambra teszt: öt százalék
 

Seat Alhambra teszt: öt százalék

A Volkswagen-csoportnál nem vesztegették az időt, az új Sharan bemutatása után nem sokkal már az ikertestvérét, a Seat Alhambrát is kipróbálhattuk. A nemzetközi menetpróbán csak az volt a kérdés, hogy miért venné valaki inkább ezt az autót a kisebb presztízst hordozó emblémával.

unknown unknown

Nissan Micra teszt: leszámolás a dízelmotorral
 

Nissan Micra teszt: leszámolás a dízelmotorral

Negyedik generációjába lépett a harmincéves múlttal büszkélkedő Nissan Micra. A kisautó feladta korábbi merész formáját, de megőrizte értékeit: olcsó fenntartás, gazdag felszereltség, takarékos és megbízható motor, kényelmes vezetés, praktikus kivitel. Egyféle motorral, két váltóval és három felszereltségben választható, a magyar piacra szabott áron.

Biró Csongor Biró Csongor

Vezettük az Audi A7-est
 

Vezettük az Audi A7-est

Az A7 Sportback modellje révén az Audi új piaci szegmensben jelenik meg. A mindent a szépnek, semmit az értelemnek kategóriában. Versenytársai a Mercedes-Benz CLS, a Porsche Panamera, az Aston Martin Rapide vagy a BMW Gran Coupé mind különleges, gyönyörű és értelmetlen autók. Olyanok, mint a jachtok. Nem tudnak többet, mint 2, 4 vagy 5 ajtós testvéreik, különc és elérhetetlen álomautók, igazi luxus játékszerek.

Biró Csongor Biró Csongor

Vezettük az új Ford Mondeót
 

Vezettük az új Ford Mondeót

Még nem vezettem soha Ford Mondeót, így külön öröm volt számomra, hogy a legmodernebb, minden idők legtechnikásabb Mondeóját tehettem próbára, 240 lovas turbós benzinessel és 200 lovas turbós dízelmotorral. A kombi és az ötajtós egyaránt tetszett, igaz, a tesztautókat minden hájjal megkenték.

Biró Csongor Biró Csongor

Audi A3 teszt: átverés a 3,8 literes fogyasztás?
 

Audi A3 teszt: átverés a 3,8 literes fogyasztás?

A kompakt autók csúcsát jelentő Audi A3 Sportback a legtakarékosabb díjára is pályázik a TDI e változattal. Bár az autón díszelgő 3,8 literes fogyasztási érték marad az álmok tengerében, a valós adatok nem adnak okot csüggedésre. Amit azonban megspórolunk a gázolajon, elköltjük a hitel részleteire.

Biró Csongor Biró Csongor

BMW Z4 teszt: mint egy jóllakott milliomos
 

BMW Z4 teszt: mint egy jóllakott milliomos

A BMW Z4 ünnepi ékszer. Nem alkalmas viselet a mindennapokon, de az ünnepeket szebbé varázsolja. Gyönyörű és feltűnő, egyedi és utánozhatatlan. Hogy a látvány ne legyen múló öröm, arról a klasszikus BMW vezetési élmény gondoskodott. 204 lóerő pont elég egy roadsterben.

Biró Csongor Biró Csongor


Renault Fluence: francia népautó
 

Renault Fluence: francia népautó

Mielőtt azt hinnénk, hogy ez a Renault Mégane szedán, azaz limuzin változata, nézzük meg jobban az autót. Szemből egyértelműen más, kissé sutább, mint a Mégane, hosszabb, hátulról pedig nem tudjuk, mennyiben hasonlítana, hisz nem gyártanak négyajtós Mégane-t. A Fluence-t a Mégane kombi alapjaira építik a törökországi Bursában.

Biró Csongor Biró Csongor


Chevrolet Captiva teszt: a Hargita hőse
 

Chevrolet Captiva teszt: a Hargita hőse

2300 kilométer hosszan vezettem a ráncfelvarrott Chevrolet Captivát hazai tájakon, Erdély lankáin, úttalan útjain, dombjain és hegyein. 2100 méter magasan is jártunk, a Kárpátok meghódítását kisujjból kirázta a koreai terepjáró. Eddig azt hittem a Captiva csak egy SUV, de immár tudom, valódi terepen is könnyen boldogul.

Biró Csongor Biró Csongor

Seat Ibiza Cupra teszt: fékezett vadság
 

Seat Ibiza Cupra teszt: fékezett vadság

Szerettem volna látni az arcát annak a két szlovák testvéremnek, akik megpróbáltak kétoldalról lenyomni a Hungária körúton valamelyik este. Esélyük sem volt. A kis Seat könnyedén hagyta faképnél a hathengeres turbódízel ML-osztályosokat. Nem egy, nem két és nem három lámpánál. Még arra sem volt időm, hogy rájuk mosolyogjak. Tetszettek volna inkább Seat Ibiza SC Cupra Bocanegrát venni.

Biró Csongor Biró Csongor