#teszt

Seat Leon Cupra R teszt: végkielégítés
 

Seat Leon Cupra R teszt: végkielégítés

Nem szégyelli izmait a Leon Cupra R, és az sem ébreszt benne kisebbrendűségi érzést, hogy genetikailag közeli rokonai – a Golf R és az S3 – sokkal díszesebb öltözetben mutatkoznak és tapadásukról Haldex-összkerékhajtás gondoskodik. Egyáltalán nem érzi tehernek az első kerekekre zúduló 265 lóerőt, igaz, természete miatt padlógázhoz csak végső esetben ajánlatos folyamodni. Csak a legvégső esetben. Olyankor szelídségét levetkőzve Hulkként tépi szét az aszfaltot. Legény legyen ilyenkor a talpán, aki képes megzabolázni.

Biró Csongor Biró Csongor

Audi A3 teszt: átverés a 3,8 literes fogyasztás?
 

Audi A3 teszt: átverés a 3,8 literes fogyasztás?

A kompakt autók csúcsát jelentő Audi A3 Sportback a legtakarékosabb díjára is pályázik a TDI e változattal. Bár az autón díszelgő 3,8 literes fogyasztási érték marad az álmok tengerében, a valós adatok nem adnak okot csüggedésre. Amit azonban megspórolunk a gázolajon, elköltjük a hitel részleteire.

Biró Csongor Biró Csongor

BMW Z4 teszt: mint egy jóllakott milliomos
 

BMW Z4 teszt: mint egy jóllakott milliomos

A BMW Z4 ünnepi ékszer. Nem alkalmas viselet a mindennapokon, de az ünnepeket szebbé varázsolja. Gyönyörű és feltűnő, egyedi és utánozhatatlan. Hogy a látvány ne legyen múló öröm, arról a klasszikus BMW vezetési élmény gondoskodott. 204 lóerő pont elég egy roadsterben.

Biró Csongor Biró Csongor


Renault Fluence: francia népautó
 

Renault Fluence: francia népautó

Mielőtt azt hinnénk, hogy ez a Renault Mégane szedán, azaz limuzin változata, nézzük meg jobban az autót. Szemből egyértelműen más, kissé sutább, mint a Mégane, hosszabb, hátulról pedig nem tudjuk, mennyiben hasonlítana, hisz nem gyártanak négyajtós Mégane-t. A Fluence-t a Mégane kombi alapjaira építik a törökországi Bursában.

Biró Csongor Biró Csongor

Renault Mégane RS teszt: megijed tőle a kanyar
 

Renault Mégane RS teszt: megijed tőle a kanyar

Egy ilyen autó tesztelése nem lehet más, mint közhelygyűjtemény. Kevés izgalmasabb autót vezettem, igaz, az adrenalin fokozásán kívül másra nem is való. A Renault Mégane RS versenyautó, közúton nem sok keresnivalója van. Ha csak nem az, hogy begyűjtse a rajongók hódolatát.

Biró Csongor Biró Csongor

Navigáció teszt: TomTom XXL
 

Navigáció teszt: TomTom XXL

A tévék, a számítógép kijelzők megszületésük óta megállíthatatlanul növekednek és ez a hullám elérte a navigációs készülékeket is. Hasznos nekünk az óriásira nőtt segédlet vezetés közben?

unknown unknown


Saab 9-5: vezettük a svéd óriást
 

Saab 9-5: vezettük a svéd óriást

Mindannyian megkönnyebbültünk, amikor a Saab kapott egy új életet. Ráadásul egy függetlent. A saabosok szerint a Spyker-féle vezetés sokkal szabadabb kezet ad a svédeknek, engedik szárnyalni a fantáziájukat és mindehhez pénzt is adnak. Egyelőre.

Biró Csongor Biró Csongor

Chevrolet Captiva teszt: a Hargita hőse
 

Chevrolet Captiva teszt: a Hargita hőse

2300 kilométer hosszan vezettem a ráncfelvarrott Chevrolet Captivát hazai tájakon, Erdély lankáin, úttalan útjain, dombjain és hegyein. 2100 méter magasan is jártunk, a Kárpátok meghódítását kisujjból kirázta a koreai terepjáró. Eddig azt hittem a Captiva csak egy SUV, de immár tudom, valódi terepen is könnyen boldogul.

Biró Csongor Biró Csongor