290-nel is lehet kabriózni
A németek tudják, hogyan kell olyan autót összerakni, amitől jókedvre derül az ember. 450 lóerős Audi kabrió.
A németek tudják, hogyan kell olyan autót összerakni, amitől jókedvre derül az ember. 450 lóerős Audi kabrió.
A jelentősen átalakított Toyota Supra hagja olyan mint a géppuskaropogás és úgy köpködi a lángokat, hogy nem ajánlatos közel állni hozzá. Városi gerilláknak kifejezetten ajánlott.
Az 580 lóerős japán sportkocsi tulajdonosát meglephette a végeredmény, de presze ez a Trabi nem is 26 lóerős. A hátsó, kitámasztó kerekeiből már sejteni lehet, hogy a rajtnál nem lesz pöfögés.
A Peugeot sokéves szünet után tavaly tért vissza a világ leghíresebb hegyi versenyére, a Pikes Peak felfutóra, ahol Sébastien Loeb űridőt autózott a speciálisan erre épített 208 T16 versenyautóval. A 875 lóerős fenevad magyar tervezőjével, Bocsi Attilával beszélgettünk a kulisszatitkokról a múlt heti Autó motor és tuning show-n egy fél órácskát.
Rengeteg porig ültetett verda, forrónacis lányok, dübörgő zene és szerencsére egyre kevesebb neon kiegészítő jellemzi a tavaszi szezon legnagyobb autós rendezvényét.
A G-Power megmutatta, hogy az előző generációs M5 Touringban még bőven vannak rejtett tartalékok.
A Prior Design szerint egyáltalán nem, sőt a hatás kedvéért, még szélesítettek is az előző generációs Bálnán.
A Superb kombinak kifejezetten jól áll a kéttónusú fényezés és az ültetés, az Audi felnik és a chiptuning csak hab a tortán.
Egy orosz tuningcsapat vett kezelésbe ismét egy Mercedes-Benz G 65 AMG terepjárót. Az eredmény elég "egzotikus" lett.
Bár a tavaszi szél egyelőre inkább télies, beindult az autó és motorépítők legnagyobb magyarországi show-ja. Autók, szépségek és ezek közös halmaza az Autó, Motor és Tuning Show-n, a Hungexpón.
Az olaszok a brazíliai autószalonon mutatták be, milyen brutálisan is kinézhetne az olasz tucatautó.