1500 lóerős Lamborghini motort növesztett egy Golf
Az egész szerkezet olyan, mintha elültettek volna egy motorpalántát és kifejlődött belőle egy ilyen szörnyeteg.
Az egész szerkezet olyan, mintha elültettek volna egy motorpalántát és kifejlődött belőle egy ilyen szörnyeteg.
Amióta a BMW kijött a konnektoros i8 sportkocsijával már megjelentek az első virtual tuning változatok is belőle. Sőt, más autókat is i8-asítanak.
Hatalmas légbeömlők, 20 colos kerekek és masszív sárvédőív-szélesítés került a bajor elektromos autóra.
A hang hullámtermészetének talán legszebb bizonyítása ez az autóhifis videó.
Az M235i RS ugyanúgy megállja a helyét a versenypályán, mint a közúton.
A VW-konszern márkái minden évben tartanak egy hatalmas létszámú találkozót az Wörthi-tó partján. Itt aztán látható minden, ami a németes, egyszerű vonalú Volkswagenekből, Audikból, Skodákból, Seatokból kihozható.
A mattfekete sportcsomagos pick-upban ötezer wattos hangcucc van.
Az ABT tuning 640 lóerőre tornázta fel az A8-as turbómotorjának teljesítményét, a végsebességet pedig kitolták egészen 280 kilométer/óráig.
A németek tudják, hogyan kell olyan autót összerakni, amitől jókedvre derül az ember. 450 lóerős Audi kabrió.
A jelentősen átalakított Toyota Supra hagja olyan mint a géppuskaropogás és úgy köpködi a lángokat, hogy nem ajánlatos közel állni hozzá. Városi gerilláknak kifejezetten ajánlott.
Az 580 lóerős japán sportkocsi tulajdonosát meglephette a végeredmény, de presze ez a Trabi nem is 26 lóerős. A hátsó, kitámasztó kerekeiből már sejteni lehet, hogy a rajtnál nem lesz pöfögés.
A Peugeot sokéves szünet után tavaly tért vissza a világ leghíresebb hegyi versenyére, a Pikes Peak felfutóra, ahol Sébastien Loeb űridőt autózott a speciálisan erre épített 208 T16 versenyautóval. A 875 lóerős fenevad magyar tervezőjével, Bocsi Attilával beszélgettünk a kulisszatitkokról a múlt heti Autó motor és tuning show-n egy fél órácskát.
Rengeteg porig ültetett verda, forrónacis lányok, dübörgő zene és szerencsére egyre kevesebb neon kiegészítő jellemzi a tavaszi szezon legnagyobb autós rendezvényét.
Egy igazán bogaras VW-gyűjtő meghatározhatatlan valamit épített a német klasszikusból.
Az orosz TopCar műhely megint nem sajnálta az anyagot. Vajon gondoltak-e arra a G-osztály fejlesztésénél a német mérnökök, hogy az eredetileg katonai célra szánt terepjáróból egyszer ilyen luxuscikk lesz?
A G-Power megmutatta, hogy az előző generációs M5 Touringban még bőven vannak rejtett tartalékok.
A Wald International a Black Bison csomaggal megalapozta a hírnevét a tuning szcénában, most az E-osztályra is elkészítették a sportosító kiegészítőiket.
A Prior Design szerint egyáltalán nem, sőt a hatás kedvéért, még szélesítettek is az előző generációs Bálnán.
Alapvetően nincsen baj az átalakítással, néhány ponton viszont egyértelműen túlzásba estek a készítők.
A kedden nyíló SEMA Show az igényesen átépített autók legnagyobb lelőhelye, ahol minden gyártó képviselteti magát valamilyen látványos tanulmányautóval.