Videó: komoly autótuning 50 forintból
Találékony lengyelek megmutatták, hogy a durrogós hanghoz nem kell más csupán egy hajlékony gumicső és egy kötegelő. Egy ollóval még a hang is kalibrálható.
Találékony lengyelek megmutatták, hogy a durrogós hanghoz nem kell más csupán egy hajlékony gumicső és egy kötegelő. Egy ollóval még a hang is kalibrálható.
Eddig csak matchboxban láttunk olyat, hogy váltotta a színét, amikor forró víz alá rakták. Megcsinálták nagyban is.
A Superb kombinak kifejezetten jól áll a kéttónusú fényezés és az ültetés, az Audi felnik és a chiptuning csak hab a tortán.
Egy orosz tuningcsapat vett kezelésbe ismét egy Mercedes-Benz G 65 AMG terepjárót. Az eredmény elég "egzotikus" lett.
Az egyik szuperautókra szakosodott blogoldal, a 9Car összeszedte a szerintük legjobb hangú autókat.
A 32 colos felniszett még hagyján, de mit keres négy tv az ajtókba vágva?
Bár a tavaszi szél egyelőre inkább télies, beindult az autó és motorépítők legnagyobb magyarországi show-ja. Autók, szépségek és ezek közös halmaza az Autó, Motor és Tuning Show-n, a Hungexpón.
Az olaszok a brazíliai autószalonon mutatták be, milyen brutálisan is kinézhetne az olasz tucatautó.
A német TechArt tuningműhely nyilvánosságra hozott néhány fotót, amelyen legújabb munkájuk, a Porsche 911 Turbo GT Street R látható.
A Range Rover Evoque kategóriájában alighanem az egyik legelegánsabb sport-szabadidőjármű (SUV), de a tuningmesterek még egy tökéletesnek tűnő karosszérián is mindig találnak módosítanivalót. Az említett típust ezúttal a német Startech vette kezelésbe, és a végeredményt látva kijelenthetjük, hogy sikerült növelniük az autó exkluzivitását.
A Ferrari legújabb sportkocsiját a német Anderson Germany tuningcég vette kezelésbe. A műhely számos gyári karosszériaelemet cserélt ki szénszálas anyagból készült darabra, így tették látványosabbá, ugyanakkor könnyebbé is a 458 Italiát.
Az autóiparban létezik egy terület, ahol a jóból sohasem elég. Ez a prémium tuning világa, ahol még a legnemesebb autókon is találnak csiszolgatni valót, és munkájuk által a gyors gyorsabb lesz, az erős erősebb, és a luxusra is rá tudnak tenni még egy lapáttal.
A Firefoxról sok mindent el lehet mondani, jót is, rosszat is vegyesen. Egyet azonban mind a rajongók, mind az ellenzők kénytelenek elismerni: a Mozilla böngészőjénél nincs testre szabhatóbb a világon.
Az autós elit számára nincs válság. Másfél milliós kerékkészlet, nyolcszázezres motorháztető megvásárlása még itthon sem akadály. Tudják ezt a prémium szegmensre szakosodott tuning cégek is, így nem meglepő a rengeteg újdonság.