Kár, hogy csak kiállításra csinálták ezeket a gyári tuningos Camarókat
A legnagyobb amerikai tuningkiállításon mutatja be a Chevy a közkedvelt izomautó egyedi verzióit.
A legnagyobb amerikai tuningkiállításon mutatja be a Chevy a közkedvelt izomautó egyedi verzióit.
Mindenki kiválaszthatja a számára legszimpatikusabbat, és még az is lehet, hogy a dubaji rendőrök is rákívánnak a Mustang rendőrautóra.
Menet közben is tekintélyt parancsoló volt a csütörtökön felgyújtott Audi.
Komoly sztori kerekedett a svéd, profi síelőből tuningautó-építővé avanzsált Jon Olsson 1000 lóerős Audija körül. Sajnos, nem happy-enddel.
Méghozzá egy Murcielagoból, amelyet természetesen hátsókerék-meghajtásúra kellett átalakítani a gyári összkerék helyett. A V12-es szívó benzinmotort viszont meghagyták, igaz a teljesítményét 650 lóerőre emelték.
A Boba Motoring által felkészített utcai Volkswagen Golf 2,3 másodperc alatt katapultál álló helyzetből százra, míg a 0-265 kilométer/órát 9 másodperc alatt abszolválja.
Meglepő visszafogottságot mutatott a német tuningcég, amely pedig az erős túlkapásairól híres, a legújabb modellje egy Tesla Model S P90D átalakítása kapcsán.
Nem tudni, hogy milyen céllal készült, mindenestre különleges látvány az előző generációs Audi A3-ból készített hatajtós kabrió.
A Lumma által kezelésbe vett GLE kupéterepjáró az agresszív megjelenés mellé 650 lóerős teljesítményt ígér.
A kivitelezés minőségén látszik a szakértelem, összhatásában mégis kissé túlzásnak tűnik az extravagáns belső egy 25 éves G-osztály belsejében.
Felejtős a króm, felejtős a matt. Ez a valami egészen ütős.
Az ABT optikai csomagja visszahozza azt a fajta marcona kinézetet az ingolstadtiak luxusterepjárójának, ami sokak szerint elveszett a generációváltással.
Japánban egészen különleges autós szubkultúrával találkozhat az ember.
Nem csak külsejében lett még vadabb az AMG G63 6x6, de a motorját is jelentős átdolgozták, melynek eredményeként 840 lóerőt csaltak elő az 5.5 literes biturbó V8-ból.
Mondjuk ez a kocka kombi kevesebb, mint öt másodperc alatt gyorsul álló helyzetből százas tempóra.
Dumb és Dumber népes szellemi rokonsággal büszkélkedhet.
A német tuningcég az egyik legnagyobb kérdőjel az iparágban. Jellemzően valamiféle izléshibás szörnyetegekké alakítják a szupersport vagy luxusautókat. Viszont olyan látványosan és minőségben, hogy bekerülnek a hírekbe.
Ha ezt valaki a Sant'Agata Bolognese-i gyártó műhelyében meglátja, biztos újra kell éleszteni. Igazi tuninghorror Japánból, csak erős idegzetűeknek.
Jon Olsson svéd síelő és autóépítő a tetőcsomagtartós szupersportautóiról híresült el, de ezúttal sem hazudtolta meg önmagát az eddigi legdurvább Audi RS6 Avant megalkotásával.
Biztos sokan emlékeznek még az MTV kocsituningoló sorozatára, a Pimp My Ride-ra. A Huffington Post utánajárt, mi lett azokkal az autókkal, amelyeket a műsorban csináltak. Kiderült, a felrakott krómozás például "elég gyorsan lepattogott" a felvétel után.