A Tesla motorjához még a Mansory tuningcég sem mert hozzányúlni
Meglepő visszafogottságot mutatott a német tuningcég, amely pedig az erős túlkapásairól híres, a legújabb modellje egy Tesla Model S P90D átalakítása kapcsán.
Meglepő visszafogottságot mutatott a német tuningcég, amely pedig az erős túlkapásairól híres, a legújabb modellje egy Tesla Model S P90D átalakítása kapcsán.
Nem tudni, hogy milyen céllal készült, mindenestre különleges látvány az előző generációs Audi A3-ból készített hatajtós kabrió.
A Lumma által kezelésbe vett GLE kupéterepjáró az agresszív megjelenés mellé 650 lóerős teljesítményt ígér.
A kivitelezés minőségén látszik a szakértelem, összhatásában mégis kissé túlzásnak tűnik az extravagáns belső egy 25 éves G-osztály belsejében.
Felejtős a króm, felejtős a matt. Ez a valami egészen ütős.
Az ABT optikai csomagja visszahozza azt a fajta marcona kinézetet az ingolstadtiak luxusterepjárójának, ami sokak szerint elveszett a generációváltással.
Japánban egészen különleges autós szubkultúrával találkozhat az ember.
Nem csak külsejében lett még vadabb az AMG G63 6x6, de a motorját is jelentős átdolgozták, melynek eredményeként 840 lóerőt csaltak elő az 5.5 literes biturbó V8-ból.
Mondjuk ez a kocka kombi kevesebb, mint öt másodperc alatt gyorsul álló helyzetből százas tempóra.
Dumb és Dumber népes szellemi rokonsággal büszkélkedhet.
A német tuningcég az egyik legnagyobb kérdőjel az iparágban. Jellemzően valamiféle izléshibás szörnyetegekké alakítják a szupersport vagy luxusautókat. Viszont olyan látványosan és minőségben, hogy bekerülnek a hírekbe.
Ha ezt valaki a Sant'Agata Bolognese-i gyártó műhelyében meglátja, biztos újra kell éleszteni. Igazi tuninghorror Japánból, csak erős idegzetűeknek.
Jon Olsson svéd síelő és autóépítő a tetőcsomagtartós szupersportautóiról híresült el, de ezúttal sem hazudtolta meg önmagát az eddigi legdurvább Audi RS6 Avant megalkotásával.
Biztos sokan emlékeznek még az MTV kocsituningoló sorozatára, a Pimp My Ride-ra. A Huffington Post utánajárt, mi lett azokkal az autókkal, amelyeket a műsorban csináltak. Kiderült, a felrakott krómozás például "elég gyorsan lepattogott" a felvétel után.
Talán nem meglepő, hogy egy Bugatti Veyronba rakták.
A 2004 és 2008 között készült Gallardókat veszi a kezelésbe a Dallas Performance, melynek eredményeként 800 és 1600 lóerő közötti példányok gördülnek ki a műhelyből, igény esetén pedig akár 2000 lóerős autót is képesek megépíteni.
Ha egy drága sportautó nagyjából úgy néz ki, mint az alábbi, akkor szinte biztosak lehetünk benne, hogy a felkelő nap országának valamelyik műhelyéből került ki.
A luxusautók tuningolására szakosodott cég ezúttal az S63 AMG-t vette kezelésbe, melynek V8-as motorjából első körben 800, másodjára pedig 1000 lóerőt csaltak elő.
A TechArt jelentősen átdolgozta a 911 Targát, de úgy tűnik, hogy ez nem vált kifejezetten az előnyére.
Nem sok cég van a világon, akire gyanakodni lehet csak a képek ismeretében.