Az elé tévedt Porschét is megette ez a téglatestű Lada - videó
Mondjuk ez a kocka kombi kevesebb, mint öt másodperc alatt gyorsul álló helyzetből százas tempóra.
Mondjuk ez a kocka kombi kevesebb, mint öt másodperc alatt gyorsul álló helyzetből százas tempóra.
Dumb és Dumber népes szellemi rokonsággal büszkélkedhet.
A német tuningcég az egyik legnagyobb kérdőjel az iparágban. Jellemzően valamiféle izléshibás szörnyetegekké alakítják a szupersport vagy luxusautókat. Viszont olyan látványosan és minőségben, hogy bekerülnek a hírekbe.
Ha ezt valaki a Sant'Agata Bolognese-i gyártó műhelyében meglátja, biztos újra kell éleszteni. Igazi tuninghorror Japánból, csak erős idegzetűeknek.
Jon Olsson svéd síelő és autóépítő a tetőcsomagtartós szupersportautóiról híresült el, de ezúttal sem hazudtolta meg önmagát az eddigi legdurvább Audi RS6 Avant megalkotásával.
Biztos sokan emlékeznek még az MTV kocsituningoló sorozatára, a Pimp My Ride-ra. A Huffington Post utánajárt, mi lett azokkal az autókkal, amelyeket a műsorban csináltak. Kiderült, a felrakott krómozás például "elég gyorsan lepattogott" a felvétel után.
Talán nem meglepő, hogy egy Bugatti Veyronba rakták.
A 2004 és 2008 között készült Gallardókat veszi a kezelésbe a Dallas Performance, melynek eredményeként 800 és 1600 lóerő közötti példányok gördülnek ki a műhelyből, igény esetén pedig akár 2000 lóerős autót is képesek megépíteni.
Ha egy drága sportautó nagyjából úgy néz ki, mint az alábbi, akkor szinte biztosak lehetünk benne, hogy a felkelő nap országának valamelyik műhelyéből került ki.
A luxusautók tuningolására szakosodott cég ezúttal az S63 AMG-t vette kezelésbe, melynek V8-as motorjából első körben 800, másodjára pedig 1000 lóerőt csaltak elő.
A TechArt jelentősen átdolgozta a 911 Targát, de úgy tűnik, hogy ez nem vált kifejezetten az előnyére.
Nem sok cég van a világon, akire gyanakodni lehet csak a képek ismeretében.
Az egész szerkezet olyan, mintha elültettek volna egy motorpalántát és kifejlődött belőle egy ilyen szörnyeteg.
Amióta a BMW kijött a konnektoros i8 sportkocsijával már megjelentek az első virtual tuning változatok is belőle. Sőt, más autókat is i8-asítanak.
Hatalmas légbeömlők, 20 colos kerekek és masszív sárvédőív-szélesítés került a bajor elektromos autóra.
A hang hullámtermészetének talán legszebb bizonyítása ez az autóhifis videó.
Az M235i RS ugyanúgy megállja a helyét a versenypályán, mint a közúton.
A VW-konszern márkái minden évben tartanak egy hatalmas létszámú találkozót az Wörthi-tó partján. Itt aztán látható minden, ami a németes, egyszerű vonalú Volkswagenekből, Audikból, Skodákból, Seatokból kihozható.
A mattfekete sportcsomagos pick-upban ötezer wattos hangcucc van.
Az ABT tuning 640 lóerőre tornázta fel az A8-as turbómotorjának teljesítményét, a végsebességet pedig kitolták egészen 280 kilométer/óráig.