Így térdelt le az ország közlekedése reggel a havazás miatt – hírösszefoglalónk
A legtöbb helyen már sikerült eltakarítani a havat, a MÁV még küszködik.
A legtöbb helyen már sikerült eltakarítani a havat, a MÁV még küszködik.
Több járat útvonala is módosul, és már kedden is életbe lépnek bizonyos változások.
Ha a Duna vízszintje emelkedik, további forgalmi korlátozások is várhatók a fővárosi közösségi közlekedésben.
Vasárnap hajnaltól délig rövidített útvonalon jár majd a 4-es metró.
Élő térkép, ahol a járművek reggeltől estig, majd újra hajnaltól kezdődően szorgalmasan róják útjukat.
Az első tervekben további vonalak „szüneteltetése” is szerepel. A szakszervezetekkel folytatott fúziós egyeztetések még nagyon az elején járnak. Vasútstratégia ősszel lesz, a fúzió elvileg 2025 elején zárul.
Már egy díjat is elnyert Kiss Botond formatervező érdekes koncepciója, mely a városi közlekedés több problémáját is megoldhatná.
A háromszoros bajnok Szilágyi Áron maga sem értette, hogyan kaphatott ki tükörsimán már az első körben, Muhari Eszter annyira összpontosított, hogy még a mosolygásról is letiltotta magát. Szubjektív válogatás az olimpia második napjának történéseiről.
Lázár János csütörtök este megjelent rendelete a KTI Magyar Közlekedéstudományi és Logisztikai Intézet Nonprofit Kft.-re bízza a feladatot.
Egyelőre azt vizsgálják, milyen feltételekkel fejleszthető tovább a rendszer.
A Toshiba egy brazil és egy japán céggel még 2018-ban kezdett bele egy újfajta akkumulátor fejlesztésébe, a munka gyümölcse pedig mostanra érett be. És itt most nem évtizedes esélyekről van szó: az elektromos buszokba szánt akkumulátor már 2025 tavaszán piacra kerülhet.
Dél-Budán, Dél-Pesten és a Rákóczi út–Thököly út–Újpalota útvonalon állnak majd forgalomba.
A miniszterelnök lánya egy luxusmagazinnak adott interjút, ahol elvileg arról győzte volna meg az olvasókat, hogy miért érdemes Budapestre utazni, de nagyrészt saját márkáiról beszélt.
Több mint egymillió jegyet vásároltak a Budapest Pay&GO-n. A Budapesti Közlekedési Központ még mérlegeli, hol vezetik be legközelebb a jelenleg csak a 100E reptéri buszon és a kisföldalattin elérhető rendszert.
Lezárások lesznek, de gyakrabban jár majd a 2-es és a 4-es metró, és az 1-es villamos. A Bubi sem rossz ötlet, a lényeg, hogy autóval inkább ne.
Pótlóbuszok Angyalföld és Újpest központ között, ritkábban járó 7E és az 1-es villamos sem érhető el mindenhol akadálymentesen.
Budán és Pesten is lesznek nosztalgiajáratok.
Több járat útvonala is módosul.
A közel 130 éves M1-es metrót a világ tizennyolc legjobbja közé válogatták.