#valóságshow

Az én hetem Péterfy Gergellyel: Hogyan csapjuk agyon a kentaurt?
 

Az én hetem Péterfy Gergellyel: Hogyan csapjuk agyon a kentaurt?

A kentaurok azért tudták ideiglenesen elfoglalni az emberek világát, mert az emberek nem hitték el, hogy a kentaurok a valóságban is léteznek – így reflektál Péterfy Gergely a hét legfontosabb világpolitikai eseményére. Az írót Az én hetem című sorozatunkban kértük fel arra, írja le, hogyan élte meg az elmúlt napokat. Ehhez most a következő szavakból meríthetett ihletet: adókedvezmény-paradicsom, szuverenitáska, rogántalanítás, békeharc, melegház.

Péterfy Gergely Péterfy Gergely

„Rosszat tett volna a műsornak, ha elájulunk” – negyven gyereket hagytak a tévések a semmi közepén a megvalósított Legyek Urában
 

„Rosszat tett volna a műsornak, ha elájulunk” – negyven gyereket hagytak a tévések a semmi közepén a megvalósított Legyek Urában

2007-ben bemutattak egy műsort, amelyben gyerekeket zártak össze Új-Mexikó kietlen vidékén, és hagyták, hogy magukban boldoguljanak. Vékony matracokon aludtak takaró és párna nélkül, puszta kézzel öltek csirkéket, alig tisztálkodtak, és egy pottyantós vécén osztozkodtak. Nemcsak a stáb ment bele ebbe, a szülők is aláírták a szükséges papírokat, bár mint kiderült, nem pont erre számítottak. Miért követte pereskedés a Kid Nationt, és miért beszédtéma a mai napig a majdnem húszéves show?







Hátba szúrni vagy összezárni? - Ön mit tenne meg 30 millió forintért?
 

Hátba szúrni vagy összezárni? - Ön mit tenne meg 30 millió forintért?

A végjátékhoz közeledik az HBO Maxon futó A híd című valóságshow, ahol adott 14 ember, egy feladat és egy főnyeremény. Ha a megadott idő alatt felépítenek egy 250 méteres hidat, akkor 30 millió forint üti a markukat. De hogyan képes több mint egy tucat idegen ember egy tó partján, kemény fizikai munkát végezve csapatként együttműködni? Ki, milyen érdekek mentén játssza a játékát? Hogyan változik a közösség, ahogy telnek a napok és egyre közelebb a cél? És mit tenne Ön, ha ilyen helyzetbe kerülne?

HBO Max HBO Max







„Sok híresség van, de olyan brand nincs, mint a Berki”
 

„Sok híresség van, de olyan brand nincs, mint a Berki”

A 41 éves korában meghalt médiasztár mindent kihozott a nyilvánosságból, amit csak lehetett, a Berki-jelenséghez pedig aktívan asszisztált a média. Erőssége volt a provokálás és az irritálás, és ráérzett arra, hogy az emberek vevők erre a bosszantó termékre, amelyet ő csak „a Berkinek” nevezett. A cserekapusból lett Fradi-vezérből lett valóság-show-hős legerősebb bulvárpillanataira tekintünk vissza.

hvg.hu hvg.hu