Nem a fogyasztásra, a sebességre van kihegyezve a legújabb Toyota Corolla
A hatalmas hátsó szárnyas és slick gumis GR Corolla többek közt BMW-kel és Hyundaiokkal kel versenyre.
A hatalmas hátsó szárnyas és slick gumis GR Corolla többek közt BMW-kel és Hyundaiokkal kel versenyre.
Michael Schumacher igen komoly sikereket ért el ezzel az új gazdára váró vörös versenyautóval.
Az Eifel hegység brutális vonalvezetésű 20,832 kilométeres aszfaltcsíkját nagy tempóval megélni és sikeresen túlélni egyaránt földöntúli élmény. Az eszeveszett tempójú és nem kicsit veszélyes versenypályás élményeket egy kis japán méregzsákkal, a GR Yaris-szal zsebeltük be.
A hatalmas teljesítményű turbós benzinmotornak elképesztően alacsony tömeget kell csak mozgatnia.
A most debütált legfrissebb Nascar versenyautó lokálisan zéró emissziós hajtásláncot vonultat fel.
A Le Mans-i 24 órás autóversenyen járva nemcsak üzemanyagcellás, hanem belsőégésű motoros hidrogénes versenyautókat is láttunk, és a törkölyalapú üzemanyagot égető hibrid hiperkocsikat is körbejártuk.
A hidrogén technológia nemcsak a közúti autók, hanem a versenyautók frontján is szépen lassan tör előre. Vázoljuk milyen formában.
Izgalmakkal teli 24 óra után tavalyhoz hasonlóan újfent egy Ferrari diadalmaskodott a legendás futamon.
A 92. Le Mans-i 24 órás autóversenyen vasárnap délelőtt komoly baleset történt a 27-es rajtszámú autóval.
A 9. Le Mans-i 24 órás autóverseny elstartolt, vázoljuk, hogy mennyire pezsgett az élet a rajtrácson.
Szombat délután 4 órától vasárnap délután 4 óráig lényegében megállás nélkül nyélgázon közlekedni, 330 km/h körüli végsebességgel, tétovázás és hiba nélkül. Le Mans-i 24 órás versenyzőkkel beszélgettünk a helyszínen.
Zinédine Zidane rajtjelére összesen 62 versenyautó vág neki az embert és technikát próbáló 24 órás viadalnak. Rengeteg F1 pilóta és egyéb bajnok, megannyi hibrid hiperautó, több százezer rajongó a helyszínen és 100+ millió néző világszerte. Ez Le Mans.
Ezúttal nem a versenypályán, nem nagy tempóval és nem a legújabb autók haladtak, hanem a város központjában lassan, de hangosan gördült át megannyi patinás gyönyörűség.
A tavaly első helyről rajtolt és végül első helyen végzett Ferrari csapatnak nem sikerült túl jól a Hyperpole, de tegnaphoz képest a BMW a legnagyobb vesztes.
A 92. Le Mans-i 24 órás autóverseny időmérőjét – nem kis meglepetést okozva – egy BMW nyerte a csúcskategóriában.
A bőven 1000 lóerő feletti pickup több, mint 2,7 tonnányi leszorítóerőt képes termelni.
A Lancia Ypsilon Rally 4 HF raliautóval a Group Rally4-ben lehet majd rajtvonalhoz állni.
Ez a különleges A csoportos Alfa Romeo 75 maga a megtestesült petrolheadálom.
A hamarosan Európában is elérhetővé váló Ford Mustang GTD tulajdonképpen nem más, mint egy rendszámozható versenyautó.
Az eladásra kínált Alfa Romeo SZ Trefóból mindössze 13 példány készült.