Biturbó V12 helyett két villanymotor: 660 lóerővel itt az új BMW i7 M70
A bajor gyártó leleplezte a 7-es sorozat új elektromos csúcsmodelljét.
A bajor gyártó leleplezte a 7-es sorozat új elektromos csúcsmodelljét.
Testközelből ismerkedtünk meg az első olyan Mercedes-Maybach modellel, melyben már nincs belső égésű motor. A Mercedes-Maybach EQS 680 SUV minden korábbinál csendesebb utastérrel, és már-már földöntúli luxussal kényeztet.
Az autóikat, hasonlóan a lakberendezési céghez, lapra szerelve szállítanák.
Érkezőben a kékvérű brit márka első elektromos modelljei, melyek erőhiányban abszolút nem fognak szenvedni.
Az elmúlt időkben lényegében csak vegetált olasz márka egy izgalmas új elektromos autóval rukkolt elő.
A "villámgyorsan húzódj le előlem" jegyében fogant, sokakat egyenesen elrettentő külső mögött politikailag teljesen korrekt zéró emissziós technika rejtőzik, és akkor a high-techtől tocsogó luxus utastérről még nem is beszéltünk. Kipróbáltuk az i7-es BMW-t.
A Budai Várban újabb lokálisan zéróemissziós busz tesztjébe vágott bele a BKV Zrt.
A tisztán elektromos hajtású kocsik részesedése nem éri el az 1 százalékot, és plugin hibridből sincs túl sok.
Az amerikai gyártó egy az eddigieknél szerényebb hatótávú új Model Y variánst is piacra dobott.
A Volkswagennél kijátszották a retró kártyát: a legújabb villanyautójuk stílusosan tekeri vissza az idő kerekét hét évtizeddel, miközben a lemezei alatt a legmodernebb technika rejtőzik. Mindenki utánafordul, de milyen autó a gyakorlatban az ID. Buzz?
A Ford F-150 Lightning és a Rivian R1-T kihívójának szánt Ram 1500 REV bőven 200 kWh feletti telepet vonultat fel.
Okos trükkökkel növeli a hatótávot az EQS SUV olcsóbb kistestvére, melyben már-már álmosító csendben és igen kényelmes utazásban lehet részünk. Teszten a legújabb német luxus villanyterepjáró, az EQE SUV.
Érkezőben az olasz gyártó első villanyautója, melyről annyit már tudni lehet, hogy nem szabadidő-autó lesz.
Már nem kell sokat várnunk a franciák szupermodern elektromos kisautójára.
200 lóerő körüli teljesítménnyel és 400 kilométeres hatótávval kecsegtet az Aiways első két modellje.
A gázolaj helyett elektromos energiát fogyasztó Volkswagenek nem olcsók, és a hatótávuk sem az igazi.
A titokzatos újdonságról egyelőre szinte csak annyit lehet tudni, hogy a Comói-tó partján fog bemutatkozni.
Kipróbáltuk, hogy milyen autó a gyakorlatban a stuttgartiak 2,8 tonnás elektromos monstruma, melyből nem lesz szupersportos AMG verzió, viszont hamarosan érkezik a szuperluxus Maybach kivitel.
Sok amerikai csak akkor vásárolna elektromos autót, ha a hatótávja elérné a 800 kilométert.
A minden korábbinál nagyobb új Smart szimpla- és duplamotoros kivitelben lesz kapható.