Egy csapásra az összes Dacia átalakul és korlátozzák a sebességüket
Folytatódik a Renault román márkájának átalakítása, mutatjuk hogyan festenek a felfrissített modellek.
Folytatódik a Renault román márkájának átalakítása, mutatjuk hogyan festenek a felfrissített modellek.
A mostaninál jóval nagyobb hatótávolságot egy újfajta akkumulátor teszi lehetővé.
Íme a közelmúltban debütált Ford Mustang Mach-E legújabb amerikai riválisa.
A méretes napelemmel szerelt, tisztán elektromos hajtású újdonság hatótávja meghaladja a 600 kilométert.
A Toyota prémium márkájától érkezett két szabadidő-autó közös vonása a zöld rendszám, ettől függetlenül "személyükben" két egymástól igencsak eltérő karakterhez van szerencsénk.
A hétvégén ingyenesen látogatható a mogyoródi versenypálya, ahol nincs hiány hazai pilótákból, benzines és elektromos versenyautókból, illetve hatalmas dízel versenykamionokból.
Az elődjénél nagyobb kompakt crossover első körben négyféle motorral érhető el.
Michelisz Norbert benzines és elektromos versenyautóval egyaránt rajtvonalhoz áll a mogyoródi aszfaltcsíkon.
Az újdonság lényegében nem más, mint a következő generációs Audi Q3 sportos hangvételű spanyol testvérmodellje.
A Seatból kivált spanyol márka ilyennek képzeli el a közeljövő kompakt elektromos autóját.
Viszonylag kevés szó esik róla, de a kigyulladó elektromos autók többnyire nem azok, aminek látszanak: az esetek többségében nem a kocsival, hanem a töltés mögötti villamos hálózattal van a baj, annak a szűkösségei okozhatnak problémát. Az e-mobilitási szakértő elárulja, mi lehet a teendő.
A közel 500 lóerős teljesítményű elektromos autó remek vezetési élménnyel kecsegtet.
A bottropi különítmény természetesen kapásból a legerősebb Taycant vette kezelésbe.
A német gyártó hazai kínálata négy új tisztán elektromos modellel bővült.
A bajor gyártó bemutatta legkisebb SUV modelljének normál és elektromos hajtásláncú új generációját.
Közel 300 lóerős teljesítmény, lokálisan zéró károsanyag-kibocsátás és hét ülés. Dióhéjban ennyit kell tudni a német gyártó Magyarországon gyártott új kompakt szabadidő-autójáról, melynek mi egy 30 millió forintos példányát fogtuk vallatóra.
Mind több irodaépület szembesül azzal a problémával, hogy a bérlői által használt elektromos autókat gyakorlatilag képtelenség egyszerre tölteni. Ilyen helyzetekben jöhet jól a töltési teljesítmény kifinomult szabályozása, amely olyan problémáknak veheti elejét, mint például a töltőkért folytatott ökölharc. Novotny Dénes véleménycikkében a helyzet komoly vetületeit veszi górcső alá.
Ahol most még egy 4 literes biturbó V8 hörög, ott a jövőben egy villanymotor fog cincogni.
Sokkal olcsóbb otthon, rezsicsökkentett árammal tölteni az elektromos autókat, mint nyilvános töltőoszlopokról. Még a házi töltőállomás, fali töltő telepítésének jelentős plusz költségével együtt is.
Jövünk az online szavazás eredményével, avagy vázoljuk, hogy mit gondolnak olvasóink az új bajor luxusszedánról.