Óvatlan vasúti átkeléssel okozott halálos balesetet, vádat emeltek a kecskeméti férfi ellen
Hiába fékezett a vonat, nem lehetett elkerülni a balesetet.
Hiába fékezett a vonat, nem lehetett elkerülni a balesetet.
Az elhunytak egy részét csak a DNS-ük alapján lehet majd azonosítani.
Majdnem visszatért a nemzetközi vasúti utazási kedv a járvány előtti szintre, Bécs, München és Pozsony voltak a magyar utasok kedvencei 2022-ben.
A mostani vasúti bérletesek kevesebb, mint negyede utazik a saját megyéjén kívülre, vagyis a döntő többségnek jó lesz az új megyei bérlet. Elkértük a MÁV-tól az összesítést, hol használják a legtöbben a bérletet, és azt is megnéztük, milyen hátulütői lehetnek az új kedvezményrendszernek.
Négy megyeszékhely maradt még mindig, ahova este nyolc előtt elmegy az utolsó vonat Budapestről. A fővárosi agglomerációban eközben jócskán bővítették az elmúlt években a késő esti és éjszakai vasúti menetrendet, és már néhány nagyobb távolságot lefedő vonalon is járnak vonatok szinte egész éjjel. De vajon mennyire vevők erre az utasok, és tervez-e bővítést a MÁV?
Jelentősen felgyorsulhat az utasok tájékoztatása a MÁV telefonos ügyfélszolgálatán. Az Elvira menetrendi szolgáltatás egy magyar nyelvű robotasszisztensként informálja a menetrendről érdeklődőket.
Nem terrortámadás volt az a késelés, melyben ketten meghaltak és többen megsebesültek egy német vonaton. Az is kiderült, hogy az elkövető nemrég szabadult a börtönből.
A jelentősen bővülő repülőtér 2-es terminálja előtti régi/új parkolót hamarosan újra használatba lehet venni, és villanyautó-töltőkről is gondoskodik az üzemeltető.
A nő az ügyészség szerint gondatlanságból követett el vétséget a közlekedés biztonsága ellen.
Siófokra alig több mint két óra alatt el lehetett jutni 1900-ban vonaton Budapestről, Szegedre három óránál valamivel hosszabb volt az út, de volt olyan éjszakai vonat is, amely majdnem nyolc óra alatt zötyögött el Miskolcra. A késő esti elővárosi közlekedés mai szemmel nézve is meglepően jó volt, Budapestet kihagyni az ország keleti és nyugati fele közötti utazásból pedig már jóval Trianon előtt is szinte lehetetlen küldetésnek számított. XIX. századi és XX. század eleji vasúti menetrendeket olvasgattunk, hogy megnézzük, mi minden változott azóta.
Kína egy kétkilométeres tesztpályán gyorsította fel a saját fejlesztésű hipergyors vákuumvasútját, ami ha elkészül, a világ leggyorsabb szárazföldi közlekedési eszköz lesz.
A személyvonat vezetője nem állt meg a tilos jelzésnél. Szerencsére lassan haladtak a szerelvények, így sikerült idejében lefékezni őket.
A kedvezmény az Európa Kulturális Fővárosa program kiemelt eseményeire vonatkozik.
Bár a magyar kormány azt már elintézte, hogy ideiglenesen a magyar diákok ne vehessenek részt az Erasmus-programban, több mint ezer magyar fiatal ingyenes vonatbérletet kapott az EU-tól, amellyel bárhová utazhatnak az Európai Unión belül, illetve a programban részt vesz Izland, Liechtenstein, Norvégia, Észak-Macedónia, Szerbia és Törökország is.
A tragikus baleset miatt délutánig csak egy vágányon közlekednek a vonatok Tatabánya és Szárliget között.
A férfi négy embert sebesített meg, szerencsére mind a négyen túlélték a támadást.
Évente 10 ezer kg szén-dioxid kibocsátását spórolhatja meg Kína annak egyetlen szerelvény üzembe állításával abból a hidrogénvonatból, melyet kifejezetten városi közlekedésre terveztek.
Elsőre talán nehezen hihető történet, de valóban egy vezető nélkül száguldó mozdonyt kellett üldözni, ami lángolva zakatolt az éjszakában.