#webshop


Itt a H&M legújabb nagy dobása
 

Itt a H&M legújabb nagy dobása

Újabb lábat növeszt a Hennes & Mauritz (H&M), a második legnagyobb európai divatlánc belép a kozmetikai piacra is. Idén mintegy 900 üzletükben jelennek meg kozmetikai termékeik. A vállalat tavalyi eredményei a várakozásokat meghaladóan jók lettek.

hvg.hu hvg.hu

Széles Gábor internetes kereskedelemben utazik
 

Széles Gábor internetes kereskedelemben utazik

Az energiacella magyar apostola a világra szóló találmány mellett azért biztos, ami biztos alapon valóságközelibb bevételi forrás után is nézett és az internetes kereskedelmet találta meg. A Műszertechnika Zrt.-n keresztül áttételesen beszállt egy olyan vállalkozásba, amely a netes kereskedelem infratsruktúrájában mutatkozó résekbe nyomulna be.

hvg.hu hvg.hu




Így lehet beszállni az e-bizniszbe
 

Így lehet beszállni az e-bizniszbe

A kis- és közepes vállalkozások túlnyomó máig nincs jelen az interneten, nem használ online marketing eszközöket, azonban az erősödő online konkurensek hatására egyre többen kerülnek lépéskényszerbe. Vajon felvehetik a versenyt a hagyományosnak tekinthető vállalkozások az interneten?

hvg.hu hvg.hu

Rászállt a fogyasztóvédelem a webshopokra
 

Rászállt a fogyasztóvédelem a webshopokra

Tavaly 1031 ellenőrzést hajtott végre a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) az elektronikus kereskedelemben, 60 százalékkal többet, mint 2012-ben, csökkent ugyanakkor az olyan ügyek aránya, amelyekben elmarasztalás történt - tudta meg a Világgazdaság az NFH-tól.

MTI MTI

Kütyüket és könyveket vásároltunk tavaly az interneten
 

Kütyüket és könyveket vásároltunk tavaly az interneten

Négyből három internetet használó magyar felnőtt vásárolt már a világhálón – derült ki egy 2013-as felmérés adataiból. A magyar online vásárló főként telekommunikációs eszközt és kiegészítőket, biztosítást, könyvet, üdülést rendel valamely webshopban és leggyakrabban bankkártya adatainak megadásával egyenlíti ki a számlát.

hvg.hu hvg.hu