#webshop









Minden száz forintból négyet már a neten költünk el
 

Minden száz forintból négyet már a neten költünk el

Szalad az online kisker szekere: tavaly újabb lélektani határon lépett át a webes kiskereskedelmi forgalom, és a rendszeresen internetezők közül már szinte csak tízből egy, aki nem vásárolt digitálisan. A Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért keddi konferenciáján mutatta be újabb piacelemzését az eNET.

hvg.hu hvg.hu



Átalakul a Bónusz Brigád
 

Átalakul a Bónusz Brigád

Főként személyi és stratégiai változások történtek és vannak folyamatban a Bónusz Brigádot működtető Skoopy Kft.-nél. Többek között új operatív igazgató került a közösségi vásárlással foglalkozó cég élére, de a két alapító továbbra sem megy nyugdíjba. Mindemellett új projektek is szerepelnek az elképzelések között.

hvg.hu hvg.hu

Eddigi gazdája nem üzemelteti tovább a Shopline-t
 

Eddigi gazdája nem üzemelteti tovább a Shopline-t

Az idei első negyedévben átalakul a Libri-Shopline Nyrt.: a cégcsoport nem üzemelteti tovább a Shopline márkát, a vállalat ezután fókuszáltan a könyvek, az olvasás és a kultúra népszerűsítését tűzi ki célul. A cégcsoport vezetésében személyi változás nem történik.

hvg.hu hvg.hu


Virágzik Magyarországon az illegális online gyógyszerkereskedelem
 

Virágzik Magyarországon az illegális online gyógyszerkereskedelem

A hamis és ellenőrizetlen gyógyszereket főleg az interneten terjesztik. Az engedély nélkül tevékenykedő kereskedők azokat a betegeket rövidítik meg, akik olcsó terméket és egyszerű vásárlási lehetőséget keresnek, esetleg szégyellik a betegségüket, és nem akarnak szakorvoshoz fordulni. Ám mindez akár komoly mérgezéshez és halálhoz is vezethet.

hvg.hu hvg.hu

Hatalmasat megy az online kereskedelem
 

Hatalmasat megy az online kereskedelem

Egyre többen élnek rendelnek az internetről Magyarországon, így nem véletlen, hogy 2013-ról 2014-re több mint 20 százalékkal nőtt az internetes kereskedelemmel foglalkozók forgalma, és a 2015-ös év is hasonló bővülést hozhat. A Bisnode nemzetközi cégminősítő adataiból az is kiderül, hogy sok nagy szereplő veszteséget könyvelt el.

hvg.hu hvg.hu


Úgy drágult a Tesco házhoz szállítása, hogy nem emeltek árat
 

Úgy drágult a Tesco házhoz szállítása, hogy nem emeltek árat

Úgy emelt a méltán népszerű házhoz szállítási szolgáltatásának díjain a Tesco, hogy a tarifái nem változtak. Történtek olyan változások a tarifarendszerben, amit áremelkedésnek élhet meg a fogyasztó, az értékhatárok azonban változatlanok maradtak. Van tehát olyan idősáv, amikor többet kell fizetni, és van olyan is, amikor nem. A tapasztalatok alapján azonban az előbbiek vannak masszív többségben.

hvg.hu hvg.hu