Még liftet is építettek ebbe a lakássá átalakított emeletes buszba
Az egész alig került 7 millió forintba.
Az egész alig került 7 millió forintba.
Egy tetőn dolgozó munkás halt meg az építkezésen. A Miniszterelnökséget vezető miniszter, Lázár János azonnali vizsgálatot kért.
Újabb nagy változás jön a dél-budai villamoshálózaton. Augusztus 28-ától újra teljes illetve vonalukon járhatnak a 19-es, a 41-es, a 47-es, a 48-as, a 49-es, az 56-os és az 56A villamosok, de a Bartók Béla úton valamint a Fehérvári úton még januárig tart a korszerűsítés. Az Alkotás utcán és a Villányi úton ugyanakkor leállítják a villamosokat, mert ott is elkezdik átépíteni a peronokat, összesen 20-at – közölte a BKK pénteken.
A villamosmegállók átépítése és a pálya egy részének felújítása miatt alaposan megváltozik a közlekedés csütörtöktől Dél-Buda egy részén, valamint a Szabadság hídon. Utóbbi két hónapra lezárják a forgalom elől, csak gyalog vagy biciklivel lehet majd felmenni nyáron. A Bartók Béla úton és a Fehérvári úton viszont valószínűleg mégsem alakítanak ki kerékpársávot – írja az Index.
A BKK szerint törvényes és átlátható a Széll Kálmán tér felújítási projektje, és cáfolták a Népszabadság információit, miszerint esetenként négyszázszoros eltérés is mutatkozott a két napja átadott Széll Kálmán tér átépítését végző konzorcium számláján szereplő összeg és a teljesítést igazoló mérnök által jóváhagyott ár között.
A vadiúj óra környékén kellett megbontani a burkolatot két nappal a felújított tér átadása után.
Milliókat számoltak fel piszlicsáré munkákért a Széll Kálmán tér felújítása során, brutális túlárazásokat fedeztek fel. Ismét működésbe lépett a pénzszivattyú?
A tér egyik szimbóluma úgy megújult, hogy csaknem elvesztette a funkcióját.
A tervek szerint teljesen megújítják a mogyoródi autóverseny-pályát: új lelátó, új bokszutca, ám az állítólag 25 milliárdos projekt pénzügyi háttere még finoman szólva sem stabil. A szezon meg közben már elkezdődött.
Decemberre az utolsó méter villamosvágányok is a helyükre kerülnek az új Széll Kálmán téren, üvegfalakat kap a metróállomásra vezető legyező formájú épület, már állnak a szolgáltató épület falai és több lett a zöldfelület – derül ki azokról a légi fotókról, amelyeket a tér felújítását nyomon követő Kalef Hírmondó Facebook-oldalán tettek közzé.
Augusztus 20-tól újra lehet vonattal utazni Budapestről Esztergomba. A felújított pályán már tesztelik, az Indóház.hu szerint egy Desiro motorvonat ingázik Pilisvörösvár és Aquincum Felső között. A munkának azonban még nincs vége: sok-sok kiegészítő feladat mellett hátra van még a vonal villamosítása. Ha meglesz a felsővezeték, utána gyorsulhatnak fel jelentősen a szerelvények.
Vasárnaptól, március 22-étől változik a közúti forgalmi rend az M1-es és az M7-es autópálya bevezető szakaszánál az új Budaörsi úti csomópont építése miatt. Az ideiglenes közlekedési rendben módosul több arra közlekedő járat útvonala is.
A vízelvezető rendszer, a csúszós burkolat, a meghibásodott mozgólépcső és óra után egy túl szűkre sikeredett buszforduló a következő javítanivaló a felújított Széll Kálmán téren.
A Városmajorban vendégeskednek a színház előadásai április 1-től az évad végéig.
A tervek szerint januárban kezdik építeni a Nemzeti Táncszínház új játszóhelyét a Millenáris parkban, és 2018 februárjára fejeznék be. Kedden mutatták be a terveket.
A kormány komoly összegeket csoportosít át 2016-ban és 2017-ben a Budai Várban található karmelita kolostor átépítéséhez valamint a Budai Vár rehabilitációjának előkészítéséhez. Az erről szóló határozatok a csütörtöki Magyar Közlönyben jelentek meg. A korábbi bejelentés szerint a miniszterelnök és hivatal költözik a karmelita kolostorba.
Új fázisába lép augusztusban a budapesti Széll Kálmán tér felújítása: a bontás és az építés már a tér teljes területét érinti majd, emiatt jelentősen változik a közlekedési rend – közölte pénteken a BKK.
Az eddigi hat mellett újabb hat helyszínen alakítanak át balesetveszélyes csomópontokat itthon, körülbelül 840 millió forintból – közölte csütörtökön a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium. Körforgalommal teszik biztonságosabbá a közlekedést Eger, Győr, Kalocsa és Szekszárd egyes pontjain.
... ami már valójában Széll Kálmán tér, és jelenleg inkább egy háborús frontra hasonlít, mint közlekedési csomópontra. A látvány kollégánkat is megihlette.
Már semmi sem olyan a fővárosi Széll Kálmán téren, mint régen. Legalább is, ami a közlekedést illeti. Hétfőn hozzáfogtak előkészíteni az átépítést, és kordonokkal kerítettek körbe egyes részeket. Érdemes figyelni a táblákat.