Hiába intelligens lény, már polipot is tenyésztenek azért, hogy az emberek megegyék
Egy spanyol cég évente háromezer tonnányit tenyésztene a puhatestűekből; szerintük a kereslettel nem lesz baj.
Egy spanyol cég évente háromezer tonnányit tenyésztene a puhatestűekből; szerintük a kereslettel nem lesz baj.
A kánikula miatt sokan fürdőznek az apci tengerszemnél, pedig ez mindig is tilos és veszélyes volt.
A pandémiás felfutás után lefékeződött az online kiskereskedelem bővülése, míg a hagyományos boltokban elköltött összegeket az elszálló élelmiszerárak emelik.
Sokan felszolgálónak tartják őket, pedig ők azok, akik szükség esetén 90 másodperc alatt evakuálnak egy gépet, felélesztik az elájult utast és még azt is tudják, hogyan kell eloltani egy lángra kapott ruhát. A hvg360 az európai légiközlekedési káosz árnyékában több tucat pilótával, légiutas-kísérővel és földi kiszolgálóval beszélt, hogy megtudjuk, hogyan élik mindennapjaikat és hogyan látják ma a szakmát. Sorozatunk második részében légiutas-kísérők beszélnek kiképzésről, fizetésről, magánéletről – és arról a legendáról is, valóban le kell-e fogyniuk, ha felszedtek néhány kilót.
Hol a legstabilabbak és hol a legbomlékonyabbak a házasságok? Hány évesen válnak el legtöbben? Kiderül a HVG Ténytárából.
Az üzemeltetési osztály azt kéri a MÁK dolgozóitól, ne pazarolják a WC-papírt és a papírtörlőt, mert szerződés szerint csak meghatározott mennyiségeket tudnak berendelni.
Bár ma már nem tabu a transzneműség vagy a homoszexualitás, sok családban még mindig kihívást jelent a másság elfogadása. És hiába egy szűk kör támogatása, ha egy-egy rokon vagy egy intézmény épp emiatt nyom szégyenbélyeget az érintettek homlokára. Két történet, két megküzdési mód.
A képzés több tízezer euró, amit évekig vonnak a fizetésből, hektikus életvitel, meglazult családi és baráti kapcsolatok, de a repülés szeretete és a különböző kultúrák megismerése mindent felülír – így jellemzik életüket a kereskedelmi légitársaságok pilótái. A hvg360 az európai légiközlekedési káosz árnyékában több tucat pilótával, és a légiközlekedési iparág más szereplőivel is beszélt, hogy megtudjuk, hogyan élik mindennapjaikat és hogyan látják ma a szakmát. Sorozatunk első részében pilóták beszélnek családról, kapcsolatokról, fizetésről – és arról, mennyire igazak a róluk szóló legendák.
„Kár, hogy nem figyeltem jobban” – írta egyik olvasónk, amikor megpróbálta felidézni, a nagyszülei hogyan takarékoskodtak a családi erőforrásokkal. A felhívásunkra jelentkezők olyan korok tanulságait idézték meg, amikor nem volt ciki a zsíros és a vajas kenyér, bevett volt, hogy a dolgokat nem megvették, hanem kölcsönkérték, és nem volt kidobott étel. Azt persze senki sem állítja, hogy ez könnyű élet volt, és joggal hihetnénk, hogy sok ilyen megpróbáltatáson már túl vagyunk. Sok jel mutat viszont arra, hogy a megpróbáltatások még előttünk vannak, ezért szerettük volna mozgósítani a nagyszülők, szülők által ránk hagyományozott kollektív tudást.
Nem lesz tűzijáték Kőszegen sem. A szervező egyesület a józan észre hivatkozva mondta le a programot.
Hogyan takarékoskodtak, milyen praktikák bevetésével spóroltak a nagyszüleink, szüleink? Olvasóink történeteit várjuk.
A rezsicsökkentés csökkentését ugyan nem oldja meg, de a mélyhűtő néhány problémára megoldást nyújthat.
Tömegével pusztulnak a delfinek a Fekete-tengerben az orosz invázió és az orosz flotta tengeri tevékenysége miatt - állítják ukrán kutatók.
A BudapestGO appban ezentúl beállítható, hogy mutassa az ivókutakat is.
Brutális napokon vannak túl, de Franciaországban, Nagy-Britanniában és Belgiumban már enyhült az idő.
Az állat Királyrét környékén kóborolt, végül Verőcénél kapták el.
Az elmúlt két évtizedben tapasztalta Európa az öt legforróbb nyarat az 1500-as évek óta. 2018-ban a szárazságtól olyan alacsony volt a Duna állása, hogy II. világháborús tankok bukkantak elő a folyóból.