Magára talált a magyar újautó-piac, júniusban több mint 20 százalékkal nőtt
Nagyon mennek a különböző SUV-k, a regisztrált autók több mint fele ilyen.
Nagyon mennek a különböző SUV-k, a regisztrált autók több mint fele ilyen.
A százezer darabot sem biztos, hogy eléri az értékesítés idén.
Igencsak magához tért az újautó-piac, leszámítva például Magyarországot.
A dízelek aránya az új autók közt mára tíz százalék környékére zsugorodott.
Ráadásul egy elektromos modell vezeti a piacot.
Az idei első négy hónapban 3,5 millió új személygépkocsit helyzetek forgalomba.
Most a dél-európai nagy piacok húzták leginkább a növekedést.
Piaci előrejelzések szerint idén is legalább százötven új típust, modellfrissítést dobnak piacra az autógyártók. A porond – mint már jó néhány éve – elsősorban elektromos autóké lesz 2023-ban is. Ezek között bőven akad izgalmas újdonság, arról nem is beszélve, hogy még a hagyományos motorú társaik is tartogatnak meglepetéseket.
Októberben már a harmadik egymást követő hónapban emelkedett a forgalomba helyezett új autók száma az Európai Unióban éves szinten. A magyar piac egyelőre ezzel ellentétesen mozog, és az egyik legrosszabbul teljesítő.
Ennyit emelkedtek az árak egy év alatt.
Európában a norvégok vezetik átlagosan a legerősebb kocsikat, az olaszok a legszerényebbeket.
A növekedés kiugró mértéke leginkább az extrém rossz euró/forint árfolyamnak köszönhető.
Az új regisztrációk száma júliusban több mint 23 százalékkal, augusztusban pedig majdnem 20 százalékkal csökkent az előző év azonos hónapjához képest.
Mióta az első képek bekerültek a hírfolyamokba a Suzuki fiatalos autójáról, látszott, megfogta a közönséget. Kipróbáltuk, hogy tudja is, vagy csak ígéri a fiatalosságot.
Három évtizedig tartó növekedés fordult meg az elmúlt három évben.
A legfontosabb itthoni kategóriákat szemléző lista alapján tavaly óta is jó húsz százalékkal lettek drágábbak átlagosan a legnépszerűbb autók.
December már a hatodik rossz hónapja volt az autókereskedőknek, akik csakis a chiphiány enyhülésétől remélhetnek javulást – írja a Bloomberg.
Egy friss felmérés alapján a csomagtér vagy a külső sokkal többet számít.