Egy 90 éves amerikai férfi 3 millió forintot költött, hogy újsághirdetésekben panaszkodjon a lassú internetre – de megérte
Aaron Epstein különös akciója nem várt figyelmet kapott. A szolgáltató pedig meg is oldotta a problémát.
Aaron Epstein különös akciója nem várt figyelmet kapott. A szolgáltató pedig meg is oldotta a problémát.
Az AT&T egyik ügyfele különös módját választotta, hogy kritizálja a szolgáltató internetcsomagját.
Összeállt egy újsághirdetés erejéig a Google és a Netflix. A promóció nem elsősorban a tartalma miatt érdekes, hanem inkább azért, ahogyan el lehet olvasni.
Britannia Muszlim Tanácsa hirdetéseket helyezett el a helyi lapokban és az ország 300 mecseténél azt üzenve, hogy elítélik a terrorcselekményeket és vallásuk kimondottan tiltja a terrorizmust.
Huszonnégy civil szervezet arra kéri a Magyar Hírlapban hirdető cégeket, hogy ne reklámozzák termékeiket a napilapban, amíg a szerkesztőség a leghatározottabban el nem ítéli Bayer Zsolt cigányozó írását.
Újsághirdetésben keres polgármestert Magyarország legújabb települése – írja szerdai számában a Kisalföld.