szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Aaron Epstein különös akciója nem várt figyelmet kapott. A szolgáltató pedig meg is oldotta a problémát.

A 90 éves Aaron Epstein közel 3 millió forintnak megfelelő összeget (egész pontosan 10 ezer dollárt) költött azért, hogy nagyméretű újsághirdetésekben panaszkodhasson, mennyire lassú az általa használt internet. A férfi a nyílt levélként feladott reklámokat a Wall Street Journalben helyezte el, és egyenesen a szolgáltató, az AT&T vezérigazgatójának címezte őket.

Epsteint az húzta fel, hogy a vállalat rengeteg hirdetésében azt állítja, hogy Amerika-szerte jó internetet biztosít, ám Los Angeles északi részén, ahol ő él, ez egyáltalán nincs így. A probléma nem rendszerhiba miatt adódott, hanem azért, mert a szolgáltató ott még nem építette ki a modernebb infrastruktúrát, miközben igen sűrűn lakott területről van szó.

Epstein ezért újsághirdetéseket vásárolt, melyekben egyrészt kérdőre vonta a céget, másrészt arról érdeklődött, hogy a beígért fejlesztésekre várhatóan mikor kerül sor. A szokatlan akciónak gyorsan híre ment, Epsteint több amerikai újság is interjúra hívta. Eközben az AT&T is szervezkedésbe kezdett, majd telefonon arról tájékoztatták a férfit, hogy hamarosan megoldást találnak a problémájára.

Arról már a The Washington Post adott a hírt, hogy az idős felhasználó elérte, amit akart: az AT&T nemrég fejlett száloptikára cserélte a lakhelyén futó berendezést, mely lényegesen gyorsabb kapcsolatot tesz lehetővé. A vállalat egyúttal azt is megígérte, hogy a környéken még az idei évben végrehajtják a modernizációt, így nem csak Epstein élvezheti majd a technológia előnyeit.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!