Minden korábbinál több autó van Németországban
Egyre több család használ kettő vagy három autót akár.
Egyre több család használ kettő vagy három autót akár.
A bajorok 3 literes 6 hengeres dízelmotorjában a jelek szerint bőven van még erőtartalék.
A 6 hengeres őszinte BMW jobban mozog, mint az igen fejlett, de nagyon nehéz hibrid technikát felvonultató 4 hengeres Mercedes.
Ezek az akkumulátorok tíz perc alatt akár négyszáz kilométernyi hatótávra elegendő áramot is fel tudnak majd venni.
A két testvérmodell már csak felemás módon él tovább együtt, mivel Passatból már csak kombit lehet venni.
Két turbó segíti a W221-es S-Klasse legkisebb motorja presztízsének legalább minimális mértékben történő növelését.
A Mercedes-Benz 190 E 2.3-16 különleges körülmények mellett bizonyította rátermettségét.
Ezzel a remek állapotú Quattroportéval eddig alig több mint 70 ezer kilométert tettek csak meg.
Mára egyértelműen a kínai autóipar lett a világ járműgyártásának kihívója, amelyre egyelőre nincs megfelelően erős válasza Európának. Ez látszik a müncheni Nemzetközi Autószalonnál is.
Először lehet élőben is látni a két német prémiummárka fontos újdonságait.
A Volkswagen megkezdte a tisztán elektromos hajtásláncú és 600 kilométert meghaladó hatótávú szedán értékesítését.
Elhibázottnak tartja a belsőégésű motorok tiltását.
A Nordschleifén a 2000 lóerős teljesítmény kevés a sikerhez, ha mellé 2,3 tonnás tömeg társul.
Egyes modellek ára közel 25 millió forinttal emelkedett pár hónap alatt.
Egyszerűen Houdini csomagtartónak hívják.
Mostantól jelentősen kevesebbet kell fizetni a Model S-ért és a Model X-ért.
Egyelőre viszonylag alacsonyak a számok, de jól látható a kínai gyártók előretörése.
A ráncfellvarrt villanyautó alapára nem sokkal 18 millió forint alatt alakul.
Nem kérdés, hogy a "vesék" jövőben is nagyon hangsúlyos szerepet kapnak.