Szuperkicsi elektromos autóval rukkolt elő az Opel
Az újdonság még az amúgy sem éppen nagy Smart Fortwo mellett is szinte eltörpül.
Az újdonság még az amúgy sem éppen nagy Smart Fortwo mellett is szinte eltörpül.
Immár hazánkban is elérhető a VW ID.3 spanyol testvérmodelljének legsportosabb változata.
A szaúdi kormány garantálja a versenyhétvége biztonságát.
A cseh kisautó 8 másodperc alatt gyorsul fel állóhelyzetből 100-as tempóra.
Ebből a remek terepjáróképességű Kacsából alig néhány száz példány hagyta el a gyártósort.
A városvezetés szerint túl sok lett az ingyenesen parkoló zöld rendszámos autó.
Még az alapváltozatú, lényegesen gyengébb Audi Q6 e-tront sem mutatkozott be, amelyet az év végére ígérnek, de már vannak kémfotók a nagy teljesítményű verzióról, az RS Q6 e-tronról.
Bemutatott egy új 3.0 literes turbómotort a cég, amely a nagy amerikai modellekbe kerül majd elsősorban.
A végcél elérni a 300 mérföld/órás sebességet, ami 482 km/h.
Jól áll az egyenruha a cseh gyártó új kompakt modelljének.
Átlagosan 9 százalékkal drágultak alig egy hónap alatt a meghirdetett használt autók.
Miközben a piac egésze zsugorodik, egyre több konnektoros autót adnak el az öreg kontinensen.
Egyébként is csak négy készült a nyitott tetős kocsiból.
A bőven 700 lóerő feletti újdonságból alig több mint ötven darabot fognak gyártani.
Megkezdődött a Stelvio kistestvérének hazai forgalmazása.
Egy nagyon sejtelmes fotón meg is mutatták, mire lehet számítani.
Az első autókat az ígéretek szerint idén ősszel vehetik át a megrendelők.
Hat és fél millió forintos felárért díszes jelvényt és átalakított belső teret kap, aki ünnepi darabot rendel.
A fémről vászontetőre váltott roadster közel 600 lóerős csúcsváltozatának alaposan megkérik az árát.
Ez e-mobilitás dinamikus terjedését a világot sújtó üzemanyagárak, az autógyártók dízelbotrányai mellett a környezettudatosság is nagy mértékben fűti. Miközben egyre hosszabb távokat teszünk meg egyre gyorsabban a Föld körül, az is egyre fontosabbá vált, hogy közlekedésünket fenntarthatóvá tegyük. Az azonban kérdés, hogy felkészültünk-e a változásra? Hiszen a fejlődést nemcsak átélni, tanulni is kell.