Késik az első elektromos Lamborghini, de úgy tűnik, ezt nem sokan bánják
A vállalat úgy látja, hogy még nem kíváncsi rá a piac.
A vállalat úgy látja, hogy még nem kíváncsi rá a piac.
Amikor felúszik a vízen az autó, leginkább a szerencse és a higgadtság segíthet.
A dél-koreai gyártó közeljövőben érkező modelljei teljesen új felhasználói élménnyel fognak szolgálni.
Szerencsére nem lett baleset belőle.
Kis tömeg, erősebb turbómotor és kéziváltó a Mitsubishi Colt limitált szériás új verziójában.
A Renault szupermodern elektromos formában támasztja fel a legendás kis R5 Turbót.
Az Audi első igazi villanyautójának keveset futott példányai az eredeti áruk töredékéért kerülnek eladósorba.
A jó öreg 2105-ös Lada szó szerint szalonállapotnak örvend, lényegében bejáratósan új.
Ha pedig balesetet okozunk közben, akkor a duplájára emelkedik a büntetés mértéke.
A globális eredményekhez hasonlóan nálunk sem aggódnak például már azon, hogy külön tervezgetni kell az utazást, ha elektromos autóval vágnak neki.
Ahogy a hőmérséklet a téli hónapokban csökken, úgy merül fel sok autósban a nagy kérdés: szükséges-e a motort előmelegíteni, vagy az már csak a régi idők szokása?
Egy kis házon belüli garázsprojekt.
Az ötletet Ausztriából hozta.
De csak a típusok között, különben tarolnak a kínaiak.
A forgalomba helyezési engedélyek és az átalakítási eljárások is jelentősen drágulhatnak.
Összesen több mint 1,4 millió jármű fedélzeti rendszereiben lehet ott több, nemrégiben azonosított sebezhetőség, de van egy jó hír is.
Szerencsére nem ült benne senki, különben egy belső takarítás is lehet, hogy kellett volna.
Egekig forgatható motorral és kéziváltóval támad a legendás piskóta Escort szupermodern utódja.
Ugyanitt, a torinói gyárban készülne két Maserati is.