Tesla és Suzuki is szerepel itthon a legnépszerűbb összkerékhajtású autók között
A prímet azért még mindig a német prémium márkák viszik.
A prímet azért még mindig a német prémium márkák viszik.
Aki meg akarja venni Niki Lauda vagy Michael Schumacher autóját, annak alaposan a bankszámlája mélyére kell nyúlnia.
Nem véletlenül szállt be a Rivian cégbe nemrégiben hatmilliárd dollárral a német vállalat.
Az európai autóipar nyomás alatt áll. Németországban például a Volkswagen több gyár bezárását tervezi.
Az erősen limitált mennyiségben gyártott, vadonatúj állapotú MC12-t az eredeti árának többszöröséért kínálják eladásra.
Mutatjuk az új digitális táblát, ami a zöldhullám meglovagolásában nyújt segítséget.
Immár hazánkban is elérhető a Cupra Born szupererős legsportosabb kivitele.
Egy korszak véget ért.
Ez a kék fényezésű dízel Golf nem éppen tegnap készült, mégis bejáratósan új szalon állapotnak örvend.
Csak Mercedesből van neki hatszáz darab.
Ma már kevesebb, mint minden tizedik kocsiban található csak hagyományos kézifék.
Ez a régi bajor roadster nem az erőfitogtatásról, hanem sokkal inkább a stílusos időutazásról szól.
A Mitsubishi Space Star nem túl modern és elég fapados, de a legolcsóbban benne érezhető az a bizonyos “új autó illat”.
Itt a lehetőség, hogy lecsapjunk egy remek Mercedes-Benz CL 55 AMG F1 Limited Editionre.
A Dacia hazai képviselete úgy döntött, hogy némileg megemeli a Spring árát.
Az Alfa Romeo 33 Stradale a gyakorlatban is bizonyítja rátermettségét.
A zászlóshajó kategóriás Maextro S800 a gyártó szerint nagyobb, mint a kínai autók 99,99 százaléka.
A Mercedes-Benz W 196 R Stromlinienrennwagen a motorsport-történelem méregdrága ikonikus darabja.