Butaság – reagált Szijjártó Péter egy cikkünkre
Szerinte nincs szó a paksi projekt kiszervezéséről, bár azt elismerte, hogy a kivitelezési szerződés módosítására már “nem kell annyi miniszteri engedély".
Szerinte nincs szó a paksi projekt kiszervezéséről, bár azt elismerte, hogy a kivitelezési szerződés módosítására már “nem kell annyi miniszteri engedély".
A tavalyi nettó 74 millió forint után erre az évre összesen már 200 milliót terveztek be távhőre, villanyra és gázra Novák Katalin államfő hivatalában. A szolgálati autók benzinköltsége is emelkedik, de például az állami kitüntetések legyártása egy kicsit olcsóbb lett tavaly óta.
Szeptember elsejétől duplázták a korábbi tízmilliós limitet.
A kormány és az érdekképviseletek egyelőre nem tárgyaltak a témáról.
Júliustól az internetszolgáltatás mindenkit megillet, a legszegényebbek számára még egy kötelezően alacsony ár is életbe lépett. Ám sem a távközlési cégek, sem a médiahatóság nem érdekelt abban, hogy a szolgáltatás ismert és népszerű is legyen.
Bár az Európai Bizottság is vizsgálja a CATL debreceni akkugyárának hatását a vízbázisra, a magyar kormány keresztülviszi akaratát a következmények alapos felmérése nélkül.
Miután egy hét alatt 99 földrengés pattant ki a környéken, felmerült a kérdés: vajon az újabb földgáztermelő kutak fúrása fokozza-e a szeizmológiai kockázatokat?
Egy friss magyar kutatás megadja a választ.
A díjemelések a lap szerint az amerikai piacot érintik, Európában egyelőre nem terveznek változtatásokat – írták. A Mastercard lapunknak cáfolta az értesülést.
A brit kormány újból elhalasztotta az élelmiszerek egészségügyi vizsgálatát a vámnál, mert attól tart, hogy ily módon emelkedne az infláció Nagy-Britanniában. Három éven belül ez most fordul elő ötödször – írja a CNN londoni tudósítója.
A francia közlekedési miniszter szerint az ilyen dömpingárakkal ideje leszámolni.
Alig több mint egy hónappal az után, hogy elfogadták a 2024-es költségvetést, már át is írták egy késő esti Magyar Közlönyben – az elmúlt pár évben legalább decemberig vártak azzal, amíg a nagyon stabilnak hirdetett következő évi büdzsé számait variálgatni kezdték. A most is futó 2023-asat eközben eddig 31 alkalommal írták át.
A jegybanknak többek között a K&H ügyfélátvilágítási-rendszerével volt problémája.
A sztráda első szakaszát a Duna Aszfalt mintegy 175 milliárd forintból építi meg.
A szerdai ülésen még az infláció várható alakulásáról sem adott érdemi tájékoztatást a kormány.
A balesetet szenvedett atomerőmű mellett fogott halakat és tenger gyümölcseit ettek nyilvánosan.
Többen szavaztak a bányanyitás ellen, mint amennyien megválasztották a polgármestert.