Elkészült Magyarország leghosszabb gumibitumenes útszakasza
A gumibitumenből készült utak tartósabbak, mivel kisebb a kátyúk és nyomvályúk kialakulásának esélye a hagyományos bitumennel készült utakhoz képest.
A gumibitumenből készült utak tartósabbak, mivel kisebb a kátyúk és nyomvályúk kialakulásának esélye a hagyományos bitumennel készült utakhoz képest.
A vonatpótló autóbuszok haladását igyekszik segíteni az autópályakezelő.
Bécsbe is elért a BMW fél világot bejárt hidrogénhajtású iX5-ös kísérleti flottája. Kipróbáltuk, a kocsik méltán viselik a német autógyár logóját. A bemutatón az is kiderült, hogyan látja a BMW a hidrogénhajtás jövőjét.
Újabb olyan közlekedési videó került ki, amit nehéz hova tenni.
Nehéz elképzelni, hogy nem észlelte, milyen állapotban vannak a gumik.
Több eljárás is indult már amiatt, hogy valaki ittasan használt elekromos rollert, de valaki az Alkotmánybírósághoz fordult, mivel szerinte erről a közlekedési eszközről a jog az ő büntetése idején nem is rendelkezett. Nehezíti a dolgot, hogy nincs átfogó szabályozás.
Te mondd, hogy felsővezeték-szakadás, a te hangod mélyebb.
Az intézkedés 2025-től él.
Videót is közzétett a MÁV a Facebookon hétfő reggel arról, hogy elindult az első olyan szerelvény, amit a vasúttársaság újonnan bérelt, használt Siemens-mozdonyainak egyike vontatott, ám azzal már nem dicsekedtek el, hogy visszafelé a mozdony lerobbant. A hvg.hu kérdésére azt írták, hogy a szerelvénynél „ajtóvezérlési hiba” lépett fel.
Néhány napig kell forgalmi változásokra számítani a környéken.
Egy szempillantás alatt érkezett és távozott is a vad.
Egy másik jármű pedig több mint hét tonnával.
Súlyos tétel lehet, ha valakire lecsap a lopós autó, igaz a végösszeg erősen függ a szabálysértés mértékétől is.
Aszód környékén történt a baleset, a rendőrség azt kéri, aki teheti, az kerüljön.
Amúgy ideális az idő ilyenkor egy kis kabriózáshoz.
A magyarországi akció része az egész európai kezdeményezésnek, amelyhez a magyar rendőrség is csatlakozott.
Kora délutánig tarthat a lezárás.
Mindezek ellenére hamarosan kormány-előterjesztéssé válhat az Építési és Közlekedési Minisztérium (ÉKM) és a MÁV–Volán által kidolgozott tíz évet felölelő vasútfejlesztési koncepció.