Füstölt a 2-es metró
A tűzoltókat a Keleti pályaudvarhoz riasztották.
A Műegyetem rakparton nagy a dugó.
Nem volt megfelelő műszaki állapotban a vonat, a német személyzet nem vette át. Az utasok továbbutazásáról senki sem gondoskodott.
Budapest felé az M0-s csomópontjánál ütközött össze két személygépkocsi.
Ferenc pápa látogatása dugót is okozott, amiből szabálytalanul próbáltak szabadulni sokan.
Legyenek-e megint autók a hídon? – erről kell dönteni és voksolni.
Látványos videót tett közzé a MÁV, hogyan tarolt le mindent a kisiklott tehervonat.
Fa dőlt a vasúti sínekre, Rákospalota-Újpest és Veresegyház kötött várhatóan kora délelőttig nem járnak a vonatok.
Mindkét vágány járhatatlanná vált és a felsővezeték-rendszer is jelentősen megrongálódott.
A záhonyi fővonalon egy-két órával is tovább tarthat az utazás.
Szombat hajnalban elkelt a kétszázezredik darab is a MÁV-Volán-csoport új bérleteiből.
A lezárás nemcsak az autós forgalmat, hanem a közösségi közlekedést is érinti.
Központi rendszerhiba volt, ilyenkor minden szerelvény automatikusan leáll. Az utasok meg sétálhattak egyet az alagútban.
Május elsejétől él egy új szabályozás.
A hétvégén kiemelik a népligeti felüljáró két tartógerendáját, ezért a környéken forgalomkorlátozásra kell számítani – közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) csütörtökön. A munkálatokhoz szükséges forgalomtechnikát péntektől építik ki.
Nagy sikerrel büszkélkedik az államtitkár a vármegye- és országbérletek kapcsán, és a MÁV korábbi bérleteladási számaival összehasonlítva tényleg erősnek tűnik az indulás.
Hétfőn kezdik csak el a kisiklott kocsik műszaki mentését a vasárnapi baleset után.
Az 1-es főútra és a 3-as főút belterületi szakaszára is riasztani kellett a tűzoltókat.
A jegy a vonatokon csak 2. kocsiosztályon érvényes.