Újabb ötlettel próbálják megóvni a balesetektől az állandóan mobilozó gyalogosokat
Ki ne látott volna már olyan jelenetet, hogy tudomást sem véve a külvilágról, mobilozva lép le a járdáról valaki.
Ki ne látott volna már olyan jelenetet, hogy tudomást sem véve a külvilágról, mobilozva lép le a járdáról valaki.
Nem indult fényesen a nap a vasútnál, a mellékvonalak bezárása után is küszködnek azzal, hogy el tudjanak indítani vonatokat. A bezárást követő hajnalban és reggel szinte semmi nem jött össze.
A sofőr nem tudta, hogyan keveredett fel szemből az autók közé.
Lázár János tárcája vizsgálja az alkoholfogyasztással szembeni zéró toleranciát az autóvezetésben. Az esetleges lazítás még kormányon belül is komoly konfliktust okoz, de vajon mit gondolnak erről az ellenzéki pártok?
Főleg az M1-M0-M5-M43 útvonalon közlekedhetnek a szokásosnál többen.
Nagy a jövés-menés, több órás sorok alakultak ki a határátkelőhelyeken.
A MÁV és a közlekedési minisztérium az ellenállást akarja elkerülni a pár nap alatt végrehajtott vonalbezárásokkal, van olyan érintett önkormányzat, ahol mindenki szabadságon van.
Néhány esetben hosszabb lesz busszal a menetidő, mint a leálló vasúttal – ismerte el a MÁV-Volán csoport, amely viszont azzal vigasztalja az utasokat, hogy a buszok napraforgómezők mellett haladnak majd, és bár kerékpárt nem lehet felvinni rájuk, lesz rajtuk USB-töltő.
Lázár János minisztériuma felülvizsgálná az alkoholfogyasztási szabályokat, Gulyás szerint a kormány mindig a zéró tolerancia mellett állt.
Az Építési és Közlekedési Minisztérium újságírói kérdésre válaszolva elismerte: valóban fontolgatják, hogy lazítanak a vezetés előtti alkoholfogyasztás szabályozásán.
A levél szerint a mostani gyors döntés közvetlen oka, hogy a miniszter megijedt egy közelmúltbeli kínos balesettől, amelyben járműhiba miatt utasok sérültek meg. Az aláírók szerint az nem perspektíva, hogy adjunk irreálisan olcsó bérletet az embereknek, hogy aztán a kieső bevétel következményeként az utasok bennégjenek a vonatban.
Akkora volt a füst, hogy a vasúti közlekedést teljesen le kellett állítani ezen a szakaszon.
Sokáig állt a forgalom a ceglédi vonalon, amíg a Lajosmizséről a Nyugatiba tartó vonat mozdonyának tüzét eloltották.
Ha más nem, a baleseti statisztikák majd megmutatják, működik-e a koncepció.
A 4-es főutat pedig teljesen lezárták, mert kigyulladt egy kamion.
A városi légitaxik piaca a következő három évtizedben 150 ezer járművel milliárd dollárosra nőhet a világon. Máshol a légitaxizás már terjed, itthon még gyerekcipőben jár, és most a Forma-1-es nagydíj miatt került megint az érdeklődés középpontjába.
Szerintük a buszokra váltás nem függ össze a hodászi balesettel, amiben több utas is megégett, hanem a jármű- és személyzethiány az oka.
Hét új helyszínre raknak ki sebességmérő dobozokat.
A kocsik kilengése miatt csomagok estek le a csomagtartóról, azok okozták a bajt. Az esetet kivizsgálják.