Ismét egy milliárdos üzletből söpörné ki a külföldi cégeket a kormány
Az einstandpolitika új célpontja az építőanyag-gyártás lesz.
Az einstandpolitika új célpontja az építőanyag-gyártás lesz.
Holott néhány napja Huth Gergely (képünkön) még arról nyilatkozott, hogy a Pesti TV bezárása a kormányközeli portálra is hatással lehet.
A magyar vásárlók több mint 1700 márka 350 ezernél is több terméke közül válogathatnak.
Az elmúlt időszakban számos itthoni vállalkozás helyezte át székhelyét a főváros belsőbb kerületeiből Budapest szélére, illetve az agglomerációba a megközelíthetőség és a kedvezőbb bérleti díjak reményében – derült ki a Trend International Piackutató Kft. által végzett ingatlanpiaci felméréséből. De legyen szó akár raktározásról, akár irodabérlésről, a válaszadók a forint alapú bérleti díjat részesítik előnyben.
Május elején 0 (nulla) szabad kapacitást hirdetett meg a Mavir új erőművek rendszerbe állítására, vagyis nem lehet semmiféle új energiatermelő erőművet a hálózatra kapcsolni. Az iparági egyesületek nyílt levélben figyelmeztettek, hogy ezzel veszélybe kerülnek nemcsak a szektor szereplői, de szén-dioxid-kibocsátás csökkentési célok teljesítése is.
Az oldalon átlagosan kb. két hét alatt kelnek el a meghirdetett termékek.
A nyertes vállalkozókkal kötött szerződés még nem lépett hatályba, mivel a pénz, amit a kivitelezők kérnek, egyelőre nem áll rendelkezésre.
Rövidesen fel kell majd tüntetni a legalacsonyabb árat, amibe a termék az akció előtti harminc napban került.
Hazánkban – a GKID két éves piaci körképe szerint – körülbelül 15 000 vállalkozás forgalmazza a termékeit vagy szolgáltatásait online. Míg korábban markánsan érezhető volt a magyarok tartózkodása a netes vásárlással kapcsolatban, az elmúlt két évben alaposan megváltozott ez a terület. Bár a koronavírus-járványról sokan tartják, hogy fenekestül forgatta fel a világot, az online kereskedelem terén sok esetben már eleve meglévő folyamatokat gyorsított fel. Mi történt a hazai piaccal és hogyan változtak meg felhasználói szokásaink az elmúlt két évben?
A digitalizációt még ma is sokan félreértelmezik: a kkv-k, a nagyvállalatok, de még a magánszemélyek is azt vallják, hogy ismerik és élnek a lehetőségeivel. A legtöbb esetben sajnos ez nem így van. Íme 5 tévhit, amelyekkel jobb, ha leszámolunk, ha szeretnénk, hogy vállalkozásunk jövőálló és digitálisan felkészült legyen.
A héten tárgyal róla a parlament.