Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A sárgabarackmag rákellenes hatását tudományos tények nem támasztják alá, a fogyasztása pedig súlyos mérgezés kockázatát veti fel.
A megengedettnél több hidrogén-cianidot találtak benne, ezért visszahívták a forgalomból a Golden Lily márkájú szárított sárgabarackmagot – közölte a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih).
Az intézkedés a 100 grammos kiszerelésre vonatkozik.
A hatóság arra kérte a vásárlókat, hogy az alábbi minőségmegőrzési idejű terméket ne fogyasszák el:
Ezek tételszáma: 101158 és 101163.
A Nébih felhívta a figyelmet arra, hogy a sárgabarackmag rákellenes hatását tudományos tények nem támasztják alá, a fogyasztása pedig súlyos mérgezés kockázatát veti fel. A sárgabarack, keserű mandula, illetve más csonthéjas gyümölcsök magjában ugyanis amigdalin nevű cianogén glikozid található, amely az emberi szervezetben cianiddá alakul át. A cianid mérgezés hányingert, lázat, fejfájást, álmatlanságot, szomjúságot, levertséget, idegességet, izom- és ízületi fájdalmat, vérnyomásesést okozhat, szélsőséges esetben pedig halálhoz is vezethet.
A különböző sárgabarackmagok amigdalintartalma nagyon eltérő lehet. A felnőttek több mint három kicsi, vagy kevesebb mint fél nagy nyers sárgabarackmag egyszeri elfogyasztásával már túlléphetik a biztonságos szintet, a kisgyermekek esetében már egy kisebb mag elfogyasztása is kockázatos lehet – olvasható a Nébih honlapján.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.