#vállalkozás

















Olyan nagy lett a válogatott reklámértéke, hogy még az olimpiát is focilabdával próbálják eladni
 

Olyan nagy lett a válogatott reklámértéke, hogy még az olimpiát is focilabdával próbálják eladni

Egy jó sportreklámmal mindent el lehet adni, a szponzoráció csúcsát a páros évek jelentik, amikor foci-Eb vagy vb és olimpia van. Szoboszlai Dominik esetében tudatos döntés volt, hogy csak most árasztanak el vele mindent, a magyar válogatott támogatói között pedig a tisztán piaci alapon hirdetők mellett Csányi Sándor MLSZ-elnöknek is több vállalatát megtaláljuk. Szőllősi Lili cikke.

hvg.hu hvg.hu

Új
 

Új "csomagolást" kapott a Richter

Átadták a Richter Nyrt. új központját a főváros 10. kerületében. A 17 400 négyzetméteres, 450 dolgozónak helyet biztosító épület 20 milliárd forintos beruházásból készült el, amit a gyógyszeripari vállalat saját forrásból finanszírozott.

hvg.hu hvg.hu