A szerb Zastava autógyár tárgyalásokat kezd a jövő hónapban az olasz Fiat autógyárral egy lehetséges kooperáció kialakításáról.

A korábbi privatizálási tervek és a Peugeot-Citroen csoporttal, a Toyota és a Volkswagen autógyárakkal folytatott tárgyalások zsákutcába jutottak, mivel a Zastava elvetette az olcsó értékesítést és a fejlesztési beruházásokat ajánló konstrukciókat.



A Zastava 4500 alkalmazottja fejenként három autót gyártott tavaly. A Zastava a becslések szerint 212,2 millió dollár kárt szenvedett a NATO 1999-es légitámadásai során. A 2003-as 13 ezerről az idén 31 ezerre tervezi növelni termelését, ami még mindig messze elmarad 60 ezres kapacitásától.



A gyár most arra számít, hogy vagy a Fiat, vagy egy másik autógyár vagy lehetővé teszi valamelyik modelljének az összeszerelését, vagy pedig eladja neki valamelyik típusának platformját, amelyre egy saját modellt fejleszthetne ki. (MTI)

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Meghalt egy vásárló az üzletben, mégsem zárt be a temesvári Lidl

Meghalt egy vásárló az üzletben, mégsem zárt be a temesvári Lidl

A Porsche elismerte, hogy egy vadonatúj elektromos Taycan robbant fel egy garázsban

A Porsche elismerte, hogy egy vadonatúj elektromos Taycan robbant fel egy garázsban

Génhibások voltak az utolsó mamutok

Génhibások voltak az utolsó mamutok

Hamarosan kormányközeli fiataloktól tudhatjuk meg, mi újság

Hamarosan kormányközeli fiataloktól tudhatjuk meg, mi újság

Újfajta kereső jön a Gmailbe, hamarabb megtalálhatja a leveleit

Újfajta kereső jön a Gmailbe, hamarabb megtalálhatja a leveleit

Ketten meghaltak Iránban koronavírus-fertőzésben

Ketten meghaltak Iránban koronavírus-fertőzésben